Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja niet helemaal goed gelezen van me, excuses. Hou van de long shot, en hoop dat er iets van waar is. Maar het lijkt me een heel gedoe om CMAT te schuiven, Gorillaz een act mee te laten nemen, die daarna nog KluB C afsluit. Maar we laten ons verrassen ;-)
Dat ze die clash tussen The Haunted Youth en Florence Road maar oplossen. Tsjongejonge die doet me zeer. Nieuwe album The Haunted Youth is echt onwijs goed, maar Florence Road ligt echt 100% in mijn straatje en bevat heerlijk veel power.
Denk dat dit naast The Prodigy vs The War on Drugs clash de meest pijnlijke is voor mij deze editie.
Ik kwam deze foto’s tegen op een instagram-verhaal van iemand. Ik weet niet zeker of dit in werchter de tentconstructie van de Klub C is maar het lijkt er op. Op het filmpje is duidelijk zichtbaar dat deze stellingconstructie er op een afstandje van staat. Zou dit het NEST zijn?
Bekijk bijlage 21110Bekijk bijlage 21111
Ik kwam deze foto’s tegen op een instagram-verhaal van iemand. Ik weet niet zeker of dit in werchter de tentconstructie van de Klub C is maar het lijkt er op. Op het filmpje is duidelijk zichtbaar dat deze stellingconstructie er op een afstandje van staat. Zou dit het NEST zijn?
De KluB C is vernieuwd en een grote rechthoekige blok nu! Deze week zag ie er nog grijs uit, maar normaal komen daar (speciale) wolkjes rond die niet echt mooi in patroon gelegd zijn!
Bekijk bijlage 21110Bekijk bijlage 21111
Kan me vergissen maar lijkt me in de achtergrond niet echt de Hive/Central Park omgeving te zijn? Denk dat dit soort tent wel op heel veel festivals in de Benelux gebruikt wordt!
effe vraagje, ik heb mijn tickets wel op ticketmaster staan, maar ik krijg ze niet te zien op de rock werchter app. Heeft nog iemand daar problemen mee?
effe vraagje, ik heb mijn tickets wel op ticketmaster staan, maar ik krijg ze niet te zien op de rock werchter app. Heeft nog iemand daar problemen mee?
Bij mij heeft de zichtbaarheid soms te maken met de landinstelling van Ticketmaster. Als deze op Nederland staat dan zijn nergens de kaarten te zien, maar op België dan zijn de kaarten te zien.
Maar misschien heb jij een andere oorzaak hoor.
Edit: dat vlaggetje rechts bovenin laat zien op welk land je staat