Best Kept Secret 2026

Ik deed dit vroeger ook altijd, dan wist ik al haast precies wat er ging gebeuren. Haalde toch wat beleving weg op den duur; juist bij de bands waar je het meest fan van bent (en misschien al een aantal keer eerder hebt gezien), is die verrassingsfactor nog echt van toegevoegde waarde.
Ik vind juist de excitement heel tof als ik weet welk nummer er volgt. Maar ieder z'n ding uiteraard.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Ik heb mijn food lineup rond. (En drink)

Must: Food Escape, Caipi Boys, Korean Egg Drop, Mellow Juices, Peperwortel

Waarschijnlijk: Qurimi’s Qitchen, Cas & Kas, Karma Kebab, Madame Jeannette

Misschien: Bareng Bareng, Bollyfoods, Karibe, Mammie jammie, Mercado uno, Surinomnom, Roll or Bowl, The Soy Boys, Zijpe stijl 4x, Red dog society

De must is gewoon must en daar loop ik voor om als het moet Van de andere is het net waar je in de buurt bent en op dat moment zin in hebt.
Elke dag een frietje; veel verder kom ik nooit. 😅

• Metal!
  • Haha
Waarderingen: Surfer Billy en yeaghi
Ik heb eigenlijk maar een echt regenachtige BKS meegemaakt (weet even niet meer of dat 2015 of 2016 was). Toevallig de enige keer dat ik met een tent op de camping stond! Maar moet zeggen dat ik de camping en het terrein toen erg goed bestand vond tegen het water! Verder ook team solo en glas vol hier. Erg veel zin in!

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Zeker! Met Wolf Parade, Wilco, Low en Explosions In The Sky minstens 4 optredens die ik me 10 jaar later nog als écht heel goed kan herinneren.
LOW! Ik heb ze in 2022 3x gezien (en helaas geen 4e keer op LGW...). Mijn absolute band van dat jaar, maar had ze in 2016 helaas nog niet op het vizier. Hoop wel dat Alan Sparhawk nog een keertje langskomt.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Ik heb mijn food lineup rond. (En drink)

Must: Food Escape, Caipi Boys, Korean Egg Drop, Mellow Juices, Peperwortel

Waarschijnlijk: Qurimi’s Qitchen, Cas & Kas, Karma Kebab, Madame Jeannette

Misschien: Bareng Bareng, Bollyfoods, Karibe, Mammie jammie, Mercado uno, Surinomnom, Roll or Bowl, The Soy Boys, Zijpe stijl 4x, Red dog society

De must is gewoon must en daar loop ik voor om als het moet Van de andere is het net waar je in de buurt bent en op dat moment zin in hebt.
geen mission massala??? :oops: :oops:
dat is mn favo festival eten ever!!

Mijn eerste keer BKS en ik ben aan het inpakken! Nog tips voor op de camping? Wel/niet direct regenlaarzen aandoen? Hebben ze ergens een kookeiland? Mag ik teruglopen naar de auto voor een extra deken of tas? Hoe zit het met de douches, wat zijn de ervaringen met de toiletrijen in de ochtend? Hebben we ergens spiegels? Iets wat ik absoluut niet moet vergeten? Goede plekjes/tips waar te staan? Ik hoor het graag want de FAQ maakt me weinig wijzer.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Weten we of Colin Greenwood nog meespeelt met Nick Cave (en er dus ook en lid van Radiohead op BKS staat)?
Ik dacht dat Colin nog steeds een Bad Seed is ja. Benieuwd naar de setlist van vanavond, en of er nog wat verrassingen in de set sluipen. Ik opteer voor een terugkeer van Deanna, Higgs Boson Blues en Henry Lee als staple.

• Leuk
Waarderingen: noid en Processierups

Users who are viewing this thread