Best Kept Secret 2025

Maar... we weten niet welke richting ze met dit album opgaan? Lijkt me momenteel toch iets beter bij LL passen. En is altijd afhankelijk waar ze precies spelen. Tuurlijk zijn er passendere festivals, maar dit hoeft echt niet per se een mismatch te zijn.
Daarnaast waren ze al ooit geboekt voor Lowlands maar ging die show niet door. Dus ze hadden sowieso nog wat in te halen. Het lijkt me juist gezond om wat te variëren qua festivals om zo meer mensen aan te spreken.

Ik snap dat het eerste festival wat je opnoemt hij BCNR BKS is maar LL heeft ieder jaar genoeg indie toppers in hun blokkenschema staan.
Sinds 2018 niet meer op Lowlands geweest. Belangrijkste reden om niet meer te gaan was dat die Indie namen steeds meer een ondergeschoven kindje werden en dat de sfeer bij die optredens ook niet overhield. Half lege tenten met ook nog deels matig geïnteresseerd publiek. Op basis van die ervaring vind ik ze op BKS beter passen al weet ik natuurlijk niet hoe het nu is op Lowlands.

Laatst bewerkt:
De truc is natuurlijk altijd om lekker vooraan te staan met shows, maar dat geld ook voor BKS. Daar kan het ook wel eens een borrel zijn achterin.
Ik ga zelf nog steeds voor zowel BKS als LL, omdat mn muzieksmaak meer is dan alleen indie en ik ook graag grotere namen zie. DTRH valt buiten de boot omdat dat festival er precies tussen valt qua beleving.

Vrijwel alle wat rustigere/meer 'stilstaan en luisteren' indiebandjes passen naar mijn mening wat beter op BKS dan op LL, maar een mismatch gaat me in de meeste gevallen wel wat ver. Zelf wel sinds 2019 niet meer op Lowlands geweest, mogelijk dit jaar (naast BKS) wel weer eens, ben benieuwd dan!

De truc is natuurlijk altijd om lekker vooraan te staan met shows, maar dat geld ook voor BKS. Daar kan het ook wel eens een borrel zijn achterin.
Ik ga zelf nog steeds voor zowel BKS als LL, omdat mn muzieksmaak meer is dan alleen indie en ik ook graag grotere namen zie. DTRH valt buiten de boot omdat dat festival er precies tussen valt qua beleving.
Precies, als je vooraan staat kun je op Lowlands ook een prachtige beleving hebben bij indie bandjes. Sommige van die shows halen uiteindelijk ook met gemak mijn Top 10 shows van het jaar, ondanks dat het 'beter bij BKS had gepast'.

Users who are viewing this thread