Graspop Metal Meeting 2025

Een clash waar ik persoonlijk ook nog erg bang voor ben is savatage met sacred reich. Beide persoonlijke favorieten, beide persoonlijk nog niet gezien en vind het voor beide enorm moeilijk de koekdoos methode toe te passen.

Megadeth heeft tot nu toe alleen nog Tons of rock in Europa staan,misschien duiken die nog hier en daar op.
Voor Graspop wel weer herhaling,dus daar misschien niet.Recente post:

1000029213.jpg

Van alle tourende bands die op die dag nog niets hebben staan en die ik zelf tussen Slipknot en Falling in Reverse in zou zetten is SatchVai. Maar de kans dat die komen is bijna nihil, aangezien ze de avond ervoor in Manchester spelen en in de week na Graspop al een zaalshow doen in België. Dus kans 1% ofzo?

Maar goed, ik noem hem toch maar ff, in het onwaarschijnlijke geval dat dat hem toch is. ;)
Hm, uiteraard twee briljante, legendarische gitaristen, maar dat gaat voor mijn gevoel toch ook niet echt de 'wow'-factor brengen die je van een headliner op GMM zou mogen verwachten, toch? Daarvoor is het iets te niche.
Lijkt me eigenlijk ook eerder iets wat Alcatraz zou neerzetten.

Hm, uiteraard twee briljante, legendarische gitaristen, maar dat gaat voor mijn gevoel toch ook niet echt de 'wow'-factor brengen die je van een headliner op GMM zou mogen verwachten, toch? Daarvoor is het iets te niche.
Of heel hoog in de marquee, gaat inderdaad verloren op de mainstage.

Een clash waar ik persoonlijk ook nog erg bang voor ben is savatage met sacred reich. Beide persoonlijke favorieten, beide persoonlijk nog niet gezien en vind het voor beide enorm moeilijk de koekdoos methode toe te passen.

Ik zou voor Savatage gaan. De reünie is misschien van korte duur en voor Sacred Reich is het het 4de Graspop optreden. Ik gok dat de kans groter is dat Sacred Reich er in de toekomst nog eens staat. Of dat is toch mijn denkwijze bij deze clash

• Leuk
Waarderingen: dvdh666
Was er bij de poppy announcement ook uitgelekt op welke dag ze zal staan eigenlijk?
Heeft Knocked Loose aangekondigd in juni met Poppy op tour te gaan? Dacht dat iemand dat zei hier.
Ik zag dat ze op de zondag samen op Hellfest staan, en dat Poppy op de woensdag op Copenhell staat maar daar is Knocked Loose nog niet aangekondigd.
Vraag me ook af waar ze zou staan als ze wel op de Knocked Loose Vrijdag staat, daar is alleen een lage marquee spot en een hoge metaldome spot beschikbaar, lijken me niet de meest logische spots voor die band?

Poppy staat sowieso op zaterdag, met haar band Spiritbox.

• Haha
Waarderingen: TranquilBirds en MartinB
Op Hellfest staan ze als sub, op gelijke hoogte met bijvoorbeeld Till Lindemann. Dus wat dat betreft zou het wel kunnen, denk ik. Zeker als een wat kleinere tweede headliner naast Slipknot.

Desalniettemin is de kans zogezegd nihil dat ze komen en is eigenlijk de enige reden dat ik ze noem een gevalletje van 'ja maar wie dan wel?'. Want ik zou het dus echt niet weten verder.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Ik zou voor Savatage gaan. De reünie is misschien van korte duur en voor Sacred Reich is het het 4de Graspop optreden. Ik gok dat de kans groter is dat Sacred Reich er in de toekomst nog eens staat. Of dat is toch mijn denkwijze bij deze clash
Prima denkwijze, zou eigenlijk een eigen naam moeten hebben, iets als Snoeptrommel-denkwijze o.i.d. ;) 💁‍♂️

• Leuk
Waarderingen: dvdh666

Users who are viewing this thread