Goede vraag, Rock Am Ring, Rock Im Park, Novarock, Hellfest hebben hun line up volgens mij wel redelijk compleet, in ieder geval de hoge spots?
Weet alleen niet hoe het zit met festivals als Sweden Rock, Copenhell, Resurrection fest etc
Als ik naar die poster van Resurrection kijk lijken die hun headliners wel rond te hebben, neem aan dat die gewoon met 1 headliner per dag werken
Van Sweden Rock en Copenhell heb ik volgens mij ook nog geen poster voorbij zien komen ook al hebben ze al een hoop aankondigingen gedaan, dus ook geen idee hoe ver die zijn met hun line up.
Dat er wat logo bands missen bij een aantal festivals is opzich wel logisch, met bands als Bullet for my valentine, Opeth en Rise Against die allemaal bezig zijn met een europese zaaltour in februari. Ze zijn allemaal al wel begonnen met shows aankondigen, maar toch alle 3 nog wat terughoudend voor mijn gevoel, waarschijnljk afhankelijk van hoe het met de ticketverkoop gaat van de shows in de landen van de festivals. Zo heeft Opeth Graspop al aangekondigd, want die Belgische zaalshow is natuurlijk al lang uitverkocht. Als een festival een hoge spot nog vrij heeft lijken deze 3 bands me kanshebbers.