Graspop Metal Meeting 2025

Enkele ideeën voir ontbrekende namen (zonder de beschikbaarheid te controleren):

Vrijdag:

Cemetery Skyline (Marquee)
Unleashed (Marquee)
Disturbed (Main Stage)

Zaterdag:

ADTR (MS)
Rise Against (MS)
Poppy (MS)
Skindred (MS)
Bastardane (MS)
Future Palace (Jupiler)
Blackgold (Metal Dome)

Zondag:

Kissin' Dynamite (MS)
????????

Enkele ideeën voir ontbrekende namen (zonder de beschikbaarheid te controleren):

Vrijdag:

Cemetery Skyline (Marquee)
Unleashed (Marquee)
Disturbed (Main Stage)

Zaterdag:

ADTR (MS)
Rise Against (MS)
Poppy (MS)
Skindred (MS)
Bastardane (MS)
Future Palace (Jupiler)
Blackgold (Metal Dome)

Zondag:

Kissin' Dynamite (MS)
????????
bullet for my valentine is in de buurt, is ook nog MS optie voor zaterdag

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en Steph85
wie weet of ze morgen zichzelf bevestigen, maar dan kunnen ze nog steeds missende headliner of logoband zijn

Hetzelfde geldt natuurlijk voor BFMV. Mijn gevoel is, na die geslaagde zaterdag van vorig jaar, dat ze BFMV aandurven als co-headliner.

Rise Against vind ik daar dan niet de juiste band voor op Graspop. Iets te veel punk achtig, wat volgens mij nog nooit headliner is geweest op Graspop. Wel gewoon een heerlijke logoband en krijgt een heerlijke spot op de main stage. Dus van mij mag het zeker komen.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor BFMV. Mijn gevoel is, na die geslaagde zaterdag van vorig jaar, dat ze BFMV aandurven als co-headliner.

Rise Against vind ik daar dan niet de juiste band voor op Graspop. Iets te veel punk achtig, wat volgens mij nog nooit headliner is geweest op Graspop. Wel gewoon een heerlijke logoband en krijgt een heerlijke spot op de main stage. Dus van mij mag het zeker komen.
Ik zie RA ook eerder als sub dan hl, BFMV past inderdaad iets beter net voor slipknot. Ik ga naar beide shows, hopelijk volgt er een of meerdere zelfbevestigingen

Veel bands die dit jaar bij hun tour een volledig album spelen. Slipknot, Disturbed, BFMV, Trivium, Between the Buried and Me....
Papa Roach niet te vergeten. Van jouw genoemde bands en PR staat tot nu toe alleen Slipknot in de line up, zou er nog wel één of twee verwachten van dit lijstje. BFMV grootste kanshebber denk ik!

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Papa Roach niet te vergeten. Van jouw genoemde bands en PR staat tot nu toe alleen Slipknot in de line up, zou er nog wel één of twee verwachten van dit lijstje. BFMV grootste kanshebber denk ik!
Pr staat normaal gezien op pukkelpop, de rest is allemaal nog mogelijk

Is er eigenlijk een reden dat Bfmv nog niet is aangekondigd?
Ik ben op de hoogte van de nog niet uitverkochte Afas show maar ze zijn wel al aangekondigd voor Jera.

Is er eigenlijk een reden dat Bfmv nog niet is aangekondigd?
Ik ben op de hoogte van de nog niet uitverkochte Afas show maar ze zijn wel al aangekondigd voor Jera.
9 feb staan ze in Lotto Arena, misschien hebben ze met GMM de afspraak gemaakt om pas daarna aan te kondigen? GMM is wat breder qua genre en wat groter dan Jera, dus misschien daarom andere afspraken gemaakt met Jera?

Users who are viewing this thread