Pukkelpop 2025

Chappell Roan had iedereen al opgeschreven als naam die een dag ging dragen (en die doet dat op zowat elk festival in Europa in die periode).
Geen Oscar & The Wolf fan, maar die zou ook op RW kunnen subben, dus puur objectief toch niet slecht gedaan.
Chase & Status is gedateerd, maar ik had nu wel ook niet verwacht dat we én Jamie XX én Justice als dance-afsluiter gingen kijken, dus lijkt me logisch.

3x niet mijn ding, maar wel een correcte invulling van de laatste 3 spots op de main.

Morgen krijgen we Charli XCX, hopelijk nog met een leuke naam voor (Vampire Weekend).
En dan is het hopen dat QOTSA gestrikt is voor die zondag, eventueel met Justice erna.

• Leuk
Waarderingen: team-0 en Nelios
Chappell Roan had iedereen al opgeschreven als naam die een dag ging dragen (en die doet dat op zowat elk festival in Europa in die periode).
Geen Oscar & The Wolf fan, maar die zou ook op RW kunnen subben, dus puur objectief toch niet slecht gedaan.
Chase & Status is gedateerd, maar ik had nu wel ook niet verwacht dat we én Jamie XX én Justice als dance-afsluiter gingen kijken, dus lijkt me logisch.

3x niet mijn ding, maar wel een correcte invulling van de laatste 3 spots op de main.

Morgen krijgen we Charli XCX, hopelijk nog met een leuke naam voor (Vampire Weekend).
En dan is het hopen dat QOTSA gestrikt is voor die zondag, eventueel met Justice erna.
Dit is de genuanceerde uitleg die ik eerder had moeten typen :cool:

• Leuk
Waarderingen: team-0
Ik weet zeker dat het een druk veld zal zijn. Het voelt gewoon alsof dezelfde acts keer op keer worden geboekt.
Laatste keer was meer dan 10 jaar geleden als liveband. Hebben ook onlangs de Waagnatie uitverkocht oa met een DJ-set. Ben benieuwd in ieder geval en zal er zeker staan. 😇

Ik denk dat velen hier de hernieuwde populariteit van Chase & Status gemist hebben. Wordt sowieso een bom van een show.
Klopt, die zijn sinds 2022/23 weer heel erg hot onder de jeugd! Had nu wel niet gedacht dat die de mainstage zouden afsluiten, anderzijds.. Zijn waarschijnlijk niet zo duur als een Justice of Jamie xx en dus valt de, waarschijnlijk, dure gages van Charli, QOTSA én Chappell daarmee te compenseren.

Zeer degelijke eerste worp. Voor mij persoonlijk vooral Chappell een absolute must see. O&TW vorig jaar al gezien op Lokerse Feesten, die pik ik eventueel mee afhankelijk van clashes. C&S minder mijn ding, maar zoals hierboven reeds vermeld hebben die een heel stuk aan relevantie gewonnen de voorbije jaren. Lijken me 3 namen perfect op maat van de doelgroep.

Een wat foute redenering. Moeten festivals “zanger(es)s(en)” boeken die bitter weinig kunnen, één hitje hebben waar de meerderheid maar een strofe van kent maar daardoor wel overdreven populair zijn. En plus vragen ze ook nog eens gages die compleet gestoord zijn omdat ze weten dat hun succes maar van korte duur zal zijn.
Ik hoop samen met u op QOTSA.
Charli XCX draait al een goeie 10 jaar mee, en heeft het meest bejubelde album van vorig jaar gemaakt. Dat gezegd zijnde was het ook niet het allergrootste hitmateriaal, en situeert het zich muzikaal meer aan de alternatieve kant.

Gezien de nog eens virale hype daarbovenop, zou Chokri knettergek zijn om dat niet te boeken mocht hij de mogelijkheid hebben. De traantjes van de overjaarse boomers die toch 9/10 niet meer komen nemen we er maar bij.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Users who are viewing this thread