Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Laat ik eens een open deur intrappen: smaken verschillen! Daar is weinig aan te doen. CHVRCHES zou de vrijdag voor mij direct stukken beter maken. Paolo Nutini kunnen we denk ik ook wel bijschrijven na zijn bevestiging voor De Wereld Draait Buiten. Ook een fijne naam!
Ik ken te weinig van Paolo Nutini om er een goed oordeel over te vellen, maar zou het geloof ik niet vervelend vinden als ie komt. Gister in Paradiso bij CHVRCHES geweest en was erg leuk. Niet heel spannend, maar gewoon leuk. Zou een prima toevoeging zijn voor Werchter, kunnen er in een uurtje precies hun hele album uit knallen.

Paolo nutini is in topvorm! voordat ik naar zijn show in het MC theater ging deze maand had ik wat filmpjes op youtube gekeken waar hij live speelt. Die vond ik vrij matig slecht zingend en lijkt ook wel vaak onder invloed. op dit moment is de beste man in zijn beste doen en is zo te horen ook nog eens aan een geweldige plaat bezig terwijl meneer al heel veel goede nummers heeft

Die vrijdag is inderdaad wel de minste dag. Elbow zou dat voor mij niet echt beter maken. John Mayer is kennelijk saaie muziek, wel mee eens hoor btw, maar Elbow is dat ook!

Elbow saai? NOPE. :) Live is dat een geweldige band met fantastische nummers én interactie met het publiek.

Kasabian kunnen we nu echt wel schrappen:

3 juli: Wit-Rusland<br>
5 juli: Rusland

En dan nog 4 of 6 juni Denemarken. Dat is tourtechnisch zo goed als onmogelijk om Belgie daarin te steken.

Guano Apes staat ook op dat Wit Russisch festival in het Werchterweekend, stel je voor :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">WeckoJ wrote:</div>
Die vrijdag is inderdaad wel de minste dag. Elbow zou dat voor mij niet echt beter maken. John Mayer is kennelijk saaie muziek, wel mee eens hoor btw, maar Elbow is dat ook!

Elbow saai? NOPE.
icon_smile.gif
Live is dat een geweldige band met fantastische nummers én interactie met het publiek.

Ja en hoe, ik vind het echt verschrikkelijk, zwaaien mensen zwaaien kom op iedereen, ow hebben we de wave nog niet gedaan? kom op de wave van voren naar achter. Doe dan gewoon niks.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>WeckoJ wrote:</div><br>

Elbow saai? NOPE.
icon_smile.gif
Live is dat een geweldige band met fantastische nummers én interactie met het publiek.

Ja en hoe, ik vind het echt verschrikkelijk, zwaaien mensen zwaaien kom op iedereen, ow hebben we de wave nog niet gedaan? kom op de wave van voren naar achter. Doe dan gewoon niks.

Oei dat klinkt zuur.

Dat valt in het niets met wat een Major Lazer allemaal doet... Vorig jaar op Pukkelpop waren die net een checklist aan het afgaan..

Allemaal draaien met een tshirt in de lucht, allemaal zitten en weer rechtspringen, allemaal iemand in de nek zetten, allemaal springen en handjes klappen, allemaal van links naar rechts gaan...

Combineer dat met een slechte dj. belachelijk.

<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>mattman wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>WeckoJ wrote:</div><br><br>

Elbow saai? NOPE.
icon_smile.gif

Oei dat klinkt zuur.

Dat valt in het niets met wat een Major Lazer allemaal doet… Vorig jaar op Pukkelpop waren die net een checklist aan het afgaan..

Allemaal draaien met een tshirt in de lucht, allemaal zitten en weer rechtspringen, allemaal iemand in de nek zetten, allemaal springen en handjes klappen, allemaal van links naar rechts gaan…

Zeg ik dan dat ik dat wel leuk vind?

anders eens een topic oprichten waar we bands kunnen afbreken en ophemelen ofzo...?

Van geruchten valt hier nog weinig te lezen de laatste tijd.

anders eens een topic oprichten waar we bands kunnen afbreken en ophemelen ofzo…?

Van geruchten valt hier nog weinig te lezen de laatste tijd.

Elbow was wel degelijk een gerucht waar ik mijn mening over gaf, daarbij komt dat het grootste deel van de line up bekend is, er geen echte geruchten van tourende bands zijn bijgekomen en we nog niet aan de geruchten voor 2015 hoeven te beginnen lijkt me.

@witi gooi er maar een gerucht in dan. Ik heb Fratellis al genoemd, en verder valt er over Elbow niks te zeggen. Anderen hier hebben een paar pagina's geleden nog een lijstje met geruchten geplaatst, en bovendien is er een ander RW topic waar mensen hun verwachtingslijstje plaatsen. Hoeveel geruchten wil je nog hebben? Er komen nog 15 namen max. Als een band een datum bekendmaakt rondom Werchter komt dat hier echt wel voorbij.

Edit: wat mij betreft maakt het ook niet uit als het hier om andere zaken omtrent Rock Werchter gaat. Daar is het een forum voor, en zeker als er verder toch geen geruchten te bespreken valt kan dat denk ik best.

Staat als gerucht genoteerd bij Pukkelpop, al zie ik ze ook wel naar RW komen

To follow: new tour dates, new festival dates, a new short film, new photos and of course – the NEW ALBUM…

Speak soon!

FINK

Dat valt in het niets met wat een Major Lazer allemaal doet… Vorig jaar op Pukkelpop waren die net een checklist aan het afgaan..

Allemaal draaien met een tshirt in de lucht, allemaal zitten en weer rechtspringen, allemaal iemand in de nek zetten, allemaal springen en handjes klappen, allemaal van links naar rechts gaan…

Zeg ik dan dat ik dat wel leuk vind?
[/quote]

1 woord.... Opposites... lijkt wel een kindermatinee.

De wereld draait buiten (6 juli): Paolo Nutini, Michael Kiwanuka, Kelis, Selah Sue, De jeugd van tegenwoordig, Blaudzun, Moss...

Misschien dat hierbij wat kanshebbers zitten voor Werchter, ivm zelfde weekend.

Ik blijf ijdele hoop hebben dat er vanmiddag om 4 weer wat namen bijkomen hoor.

Voor mij persoonlijk ga ik me sowieso iedere dag wel vermaken met paar topbands maar ik wil gewoon de complete line-up en podiumindeling weten!

De wereld draait buiten (6 juli): Paolo Nutini, Michael Kiwanuka, Kelis, Selah Sue, De jeugd van tegenwoordig, Blaudzun, Moss…

Misschien dat hierbij wat kanshebbers zitten voor Werchter, ivm zelfde weekend.

Die hadden we al gezien idd, vandaar het Paulo Nutini gerucht enzo...

Ik blijf ijdele hoop hebben dat er vanmiddag om 4 weer wat namen bijkomen hoor.

Voor mij persoonlijk ga ik me sowieso iedere dag wel vermaken met paar topbands maar ik wil gewoon de complete line-up en podiumindeling weten!

Ik denk dat we wel zeker kunnen zijn van wat namen straks idd. Hoop op wat moois.

What about Blaudzun? Of zou de de Nederlandse inbreng beperkt blijven tot the Opposites? Bladzun staat dan weliswaar op Pukkelpop, maar speelt 5 juli op de Beschaving en 's avonds in Heerlen en 6 juli op DWDB. Op donderdag redelijk vroeg in een tent als ie komt?

Daarnaast zag ik gisteren Novastar bij Humberto Tan. Hebben (eindelijk) weer een cd uitgebracht, single klinkt erg sterk. Zijn natuurlijk (half) Belgisch, en zijn live erg goed. Tussen 28 juni en 1 augustus zijn ze vrij. En tot slot staan er vooralsnog ook niet bijster veel Belgische artiesten op Werchter. Tegenargument is dat ze al een clubtour doen door België en Nederland, en in België in: Brugge, Sint-Niklaas, Genk, Turnhout, Gent, Ancienne Belgique, Antwerpen en op een festival in Olen staan.

Bombay Bicycle Club net aangekondigd voor Main Square Festival, zullen straks wel in een Werchterpakketje zitten dan.

Users who are viewing this thread