Rock Werchter 2025

Where are updates made when new names will arrive during the day?
Normaal gezien zie je dan wat namen van plaats veranderen op de line-up pagina kort voor de aankondiging. Vooral als ze ook de podiumindeling aankondigen.

Best gewoon de zaterdag in het oog houden. Zo lang Maribou State (100% een tentnaam) hoger staat dan Goldband (100% een main stage naam), krijgen we niet onmiddellijk een aankondiging...

• Leuk
Waarderingen: Sti_2000
Normaal gezien zie je dan wat namen van plaats veranderen op de line-up pagina kort voor de aankondiging. Vooral als ze ook de podiumindeling aankondigen.

Best gewoon de zaterdag in het oog houden. Zo lang Maribou State (100% een tentnaam) hoger staat dan Goldband (100% een main stage naam), krijgen we niet onmiddellijk een aankondiging...
Met dat er dit jaar al zoveel is misgelopen denk ik niet dat we daar deze keer veel conclusies uit kunnen trekken

En die keer, ... nee wacht, het was een keer of... zes, toen een door Werchter aangekondigde artiest een poster op zijn socials smeet met Franz Ferdinand en Nia Archives op ?

Prachtig...

Mhhhh... There's nothing to suggest we'll get anything today after all... (Apart from yesterday's leak) (And our friend in this group who knows an informed journalist)
🤞 🤞 🤞

Ah zo, ik las misgelopen als in acts misgelopen. Quote niet goed gelezen, nog niet helemaal wakker denk ik. My bad.
Nog niet helemaal wakker zijn om kwart voor 3 s'middags?

Da's niet 'your bad' Timmetje, dat heb je gewoon prima voor elkaar! (y) En wij maar doen alsof we werken voor de baas...

• On fire
Waarderingen: Timmetje
1740580318173.png

-Japanese breakfast tour.. kan toch bijna niet anders die 3 vrije dagen tussen nederland en frankrijk!!! ook de band die ik echt nog hoog op mn wishlist heb staan met 2 prachtige singles voor het aanstaande (waarschijnlijk) even prachtige album :)

Users who are viewing this thread