Rock Werchter 2025

Maar Arsenal staat al op Werchter. 😅

Die single van hun nieuwe album, Moonlight Calls, is trouwens echt een knappe. Arsenal klinkt echt niet meer als die feestband van Saudade en Lotuk hier, maar gaat vol voor melancholie, de comedown na het feest.
Arsenal is en blijft een topband. Altijd blij dat ze op de affiche verschijnen.

Alles bij elkaar sluit het net zich steeds meer en vallen er links en rechts artiesten af van de lijst met grote kanshebbers.

Magdalena Bay is onwaarschijnlijk geworden (tenzij ze op donderdag of zaterdag nog een omweg via Werchter willen maken). Verder kan er met potlood ook een streep door de namen van Thee Sacred Souls (tenzij ze een 'Simple Mindje' doen rond een optreden in de UK), Molchat Doma (alleen op vrijdag en zondag nog een onwaarschijnlijk gaatje) en the Lemon Twigs (tenzij ze hun verblijf in Spanje willen onderbreken of eerder afbreken).

OK, de kansen op Finneas zijn groter geworden nu hij op de dinsdag na RW in Duitsland staat.

We zullen het binnenkort weten (toch?).

1740642353325.png

Edit: Jessica Pratt kan ook wel van de lijst, ze heeft de dinsdag na RW een optreden in Diksmuide.

Laatst bewerkt:
All in all, the net is closing in and artists are dropping left and right from the list of major contenders.

Magdalena Bay has become unlikely (unless they want to make a detour via Werchter on Thursday or Saturday). Furthermore, the names of Thee Sacred Souls (unless they do a 'Simple Mindje' around a performance in the UK), Molchat Doma (only on Friday and Sunday an unlikely gap) and the Lemon Twigs (unless they want to interrupt their stay in Spain or end it earlier) can also be crossed out with a pencil.

OK, the chances for Finneas have increased now that he is in Germany on the Tuesday after RW.

We'll know soon (right?).

Bekijk bijlage 13052
I’d be amazed if the likes of Finneas, Glass Animals and Beabadoobee aren’t there (from your list)

• Leuk
Waarderingen: Joss
Ik stuurde hetzelfde naar de contactpersoon en die liet me weten dat het wel degelijk de bedoeling was dat er iets kwam :D.
Soit, vorige keer had deze persoon wel gewoon gelijk.

@jimmywe Verwacht jij nog iets?
Iets plannen en toch uitstellen is vaste koste elk jaar. Dus kan perfect dat intentie er was, maar het finaal niet gelukt is.

I know, vandaar ook wishful thinking. Ik schat de kansen op GMM en een zaalshow hoger dan RW, maar een mens mag hopen 😅

Is Volbeat de moeite? Nog nooit live meegemaakt en heb er op het Pinkpopforum niet al te beste zaken over gehoord, had ik de indruk 😅

Volbeat 2x gezien.
1x op Werchter in de late namiddag waar het totaal niet overkwam (hoewel ik best "fan" ben)
1x op Graspop als headliner en dat was fantastisch.

Volbeat 2x gezien.
1x op Werchter in de late namiddag waar het totaal niet overkwam (hoewel ik best "fan" ben)
1x op Graspop als headliner en dat was fantastisch.
was toen volbeat gepropt tussen Nick Cave die een lange sub headliner set had, dan een kortere set van volbeat en dan Rammstein toch?
heb dat toen met een half oog gevolgd en vond er toen niet veel aan.

mag naar gmm en gaat daar ook beter werken

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Is Volbeat de moeite? Nog nooit live meegemaakt en heb er op het Pinkpopforum niet al te beste zaken over gehoord, had ik de indruk 😅
1x gezien, proberen sfeer te brengen, dus vroeg zou ik ze niet zetten want dan doet niemand mee en slaagt het tegen.
Maar zou wel een grote aanwinst zijn op de zaterdag voor Sam Fender, veel mensen die ze goed gaan vinden volgens mij zonder ze te kennen. Melodisch genoeg.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Volgens mij waren er toen juist voornamelijk positieve reacties op die show op Pinkpop? wat ik ervan had meegekregen in ieder geval.
Het is wel een beetje een love/hate band waar mensen groot fan van zijn of mensen juist verschrikkelijk vinden, maar live stellen ze toch nooit teleur. Ben zelf niet echt fan, maar was live altijd wel gewoon goed. Volgens mij hebben die gewoon een prima live reputatie, weinig op aan te merken. Alleen het idee dat het ook nooit geweldig is ofso, gewoon een constistente prima band waarbij je weet wat je ervan kan verwachten.

Users who are viewing this thread