Rock Werchter 2025

Stel dat de nieuwe drop vandaag komt, verwachten we dan 13u of 16u? Welke/hoeveel namen verwachten jullie in deze drop?

Ik hoop met je mee. Wil het wel eens zien, hoop dat ze daar het enthousiaste publiek krijgt die ze verdient. In de Barn of KlubC was dat echt magisch geweest, daar twijfel ik echt niet aan. RW mist ook nog wat van dat kaliber namen in de tenten dit jaar.

Maar misschien wordt het op Dour een groter succes dan hoe ik het me nu inbeeld.
Enkel voor haar zou ik niet naar Dour afzakken. Maar als er nog een paar andere namen bij zijn die je ziet zitten, give it a shot.

Alleen al om de geur daar eens te ervaren gaat het onvergetelijk zijn...

Probleem voor jou is waarschijnlijk wel vervoer (geen wagen, niet ?). Zonder auto geraak je niet terug thuis na een dag. En de camping van Dour erbij nemen is wel echt next level shit.

1740564838995.png
Voor wie er nog aan zou twijfelen dat de Deftones gewoon voor Linkin Park staan op Donderdag.
Staan hier gewoon als headliner in de US boven Lenny Kravitz, Pixies en Idles.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
'Ergens in de toekomst' ben ik nu wel vet mee met mijn ticket voor RW25. 😅 Dat ze op pakweg Rock Werchter 2028 staat heb ik nu weinig aan.

Balen dat ze in NL op DTRH staat en ik tijdens We Love Green op familieweekend moet. Vind het zowat mijn favoriete naam van het festivalseizoen, zeker met dit album net uit.
You win some, you lose some. Elk jaar hetzelfde.
Ik weet nog dat je Thom Yorke een enorm gemiste naam vond in 2019, maar dan stond hij er wel in 2020. Jammer dat die 2020 editie in het water is gevallen, want wat een knaleditie ging dat worden. Ook al verkocht het minder.

• Leuk
Waarderingen: iPopz_Butaye
Kom maar op met architects (vrijdag nieuwe plaat dus mooi moment om aan te kondigen, turnstile(begin ervoor te vrezen met geruchten dat plaat niet af geraakt voor zomer), a day to remember, doechii, chat pile, Djo, little simz, soft play,…

You win some, you lose some. Elk jaar hetzelfde.
Ik weet nog dat je Thom Yorke een enorm gemiste naam vond in 2019, maar dan stond hij er wel in 2020. Jammer dat die 2020 editie in het water is gevallen, want wat een knaleditie ging dat worden. Ook al verkocht het minder.
Ja, die 2020 voelt nu aan als een fever dream als ik die lineup zo zie. Hopen op Twigs voor volgend jaar dan maar he. ;-)

Enkel voor haar zou ik niet naar Dour afzakken. Maar als er nog een paar andere namen bij zijn die je ziet zitten, give it a shot.

Alleen al om de geur daar eens te ervaren gaat het onvergetelijk zijn...

Probleem voor jou is waarschijnlijk wel vervoer (geen wagen, niet ?). Zonder auto geraak je niet terug thuis na een dag. En de camping van Dour erbij nemen is wel echt next level shit.
Ja, tot nu toe alleen nog Nilüfer Yanya als andere must-see daar. Stormzy ook leuk, maar toch al genoeg gezien de laatste jaren. Nee, autoloos hier. Wil het alsnog proberen, met een hotel in de buurt dan. Maar dan moet het ook wel echt de moeite zijn natuurlijk, en gezien de verhalen. Maar als jij denkt dat het er beter past dan op RW.

Of ik geraak nog aan tickets voor Brussel, maar dat ziet er echt onmogelijk uit op Ticketswap...

Ik blijf toch hopen op een drop met 'gevestigde waarden' a la Bloc Party , Biffy Clyro,Alanis, Supergrass, Franz Ferdinand. Daar mag gerust nog een Doechii en Turnstile bij , maar er moet wat 'peper' bij die Zaterdag en Zondag. Veel te plat momenteel.
En misschien nog als whishfull thinking : Jack White.
Anders zal het maar een half geslaagde line-up zijn en dat voor een jubileum-editie....

Enorm mooie naam Hermanos Guttierez. Er beginnen zo stilaan toch wat dingen op te staan die jammer zijn dat ik ze ga missen, benieuwd of de laatste worp mij toch nog kan overtuigen...

In een ideale wereld stond dit allemaal op dezelfde dag:
MAIN: Fontaines DC, Iggy Pop, Weezer
BARN OF KLUBC: Wet Leg, Ezra Collective, Sylvie Kreusch, Hermanos Guttierez
SLOPE: English Teacher, Bad Nerves, Gurriers, Joey Valence & Brae, Fat Dog
Hermanos Guttierez net ingeluisterd. Euh... wat gaan die komen doen in Werchter? Wel mooi bij het kampvuur, maar slaapverwekkend!

Ik blijf toch hopen op een drop met 'gevestigde waarden' a la Bloc Party , Biffy Clyro,Alanis, Supergrass, Franz Ferdinand. Daar mag gerust nog een Doechii en Turnstile bij , maar er moet wat 'peper' bij die Zaterdag en Zondag. Veel te plat momenteel.
En misschien nog als whishfull thinking : Jack White.
Anders zal het maar een half geslaagde line-up zijn en dat voor een jubileum-editie....

Tja, je kan het ook enkel maar doen met wat er voorhanden is.
Anderzijds, zou het wel eens fijn vinden dat ze op dat vlak ook eens blikje achter het boekingsproces zou geven. Die Lowlands podcast is dan ook erg leuk. Maar goed, dat gaat Herman nooit doen.

Hermanos Guttierez net ingeluisterd. Euh... wat gaan die komen doen in Werchter? Wel mooi bij het kampvuur, maar slaapverwekkend!
Was ik ook net aan het denken. Goed om naar te luisteren bij een film , een sigaar en een whisky erbij....maar laten we het daar bij houden.

Maar als jij denkt dat het er beter past dan op RW.
Dat wil ik dan ook weer niet gezegd hebben.
Álles komt beter tot zijn recht in The Barn ten opzichte van eender welk ander festivalpodium.

Ik vind het gewoon een mooie boeking voor Dour die goed bij het festival past.
Hoe goed het er tot zijn recht gaat komen weet je pas als je ziet op welk podium en tijdslot ze er zal spelen. Nu verkoopt het daar nooit uit, dus kun je dat in principe afwachten, maar als je natuurlijk een hotel in de buurt moet regelen wordt het al minder evident...

Ik durfde het niet te zeggen maar ben ik met je eens. Ach jah met een beetje eten en een pilsje voor Klub C zitten met dit als achtergrond is ook wel even fijn denk ik.

Users who are viewing this thread