Rock Werchter 2025

Grote naam Lokerse die we nergens anders gaan missen, en het zou me verbazen als er iemand hier ticketje zou voor willen kopen. Had het misschien duidelijker kunnen verwoorden.
Hmmm...., alle genres worden hier nochtans goed gesmaakt en er is altijd wel iemand die geïnteresseerd is.

Moet dan bijna een naam zijn uit het populaire entertainment genre à la André Hazes en dat soort dingen.

Zelf zou ik mijn geld zetten op iets als Diana Ross, wat in het kraam van LF past, maar daar vind je wel gegadigden voor, dus ja, echt wel benieuwd.

Hmmm...., alle genres worden hier nochtans goed gesmaakt en er is altijd wel iemand die geïnteresseerd is.

Moet dan bijna een naam zijn uit het populaire entertainment genre à la André Hazes en dat soort dingen.

Zelf zou ik mijn geld zetten op iets als Diana Ross, wat in het kraam van LF past, maar daar vind je wel gegadigden voor, dus ja, echt wel benieuwd.
Denk ook niet dat je het zo letterlijk moet nemen. Eerder een act die geen gemis is vanuit het perspectief van RW/Pkp/GMM.

I think they’ve only just added that date to their website (Hermanos Gutierrez) as well you click on any date it allows you to book tickets, when you click on the RW date it says coming soon.

Users who are viewing this thread