Rock Werchter 2025

Zojuist het restant van People Watching geluisterd. Ondanks dat ik het geen enorm spannend en divers album vind, denk ik dat veel van deze tracks het wel goed zouden doen op een festivalweide, het zijn veelal gewoon hele catchy songs. Crumbling Empire, Little Bit Closer, Rein Me In en Something Heavy heb ik na 1 keer luisteren gelijk aan m'n playlist toegevoegd, vaak zijn daar wel meer luisterbeurten voor nodig in dit genre.

Ik ben wel heel benieuwd of hij de weide 1,5(?) uur met zich mee weet te krijgen en een volwaardige afsluitende show kan neerzetten, ik denk dat het belangrijk is dat het publiek dan wel een beetje bekend moet zijn met deze nummers, aangezien het nu niet de meest opzwepende of herkenbare show zal zijn op voorhand.

Al met al is het album me dus meegevallen en ben ik wat optimistischer dan voorheen over zijn headline spot. Neemt niet weg dat ik de combi met Raye wel te mager zou vinden, hier moet in mijn ogen echt nog een sterke naam bij.
Vandaag in de auto en bij het koken ook maar eens opgezet. Ben zelf toch wat minder enthousiast. Eind van de middag in het zonnetje met een biertje in de hand prima. Komt bij mij toch over als een Springsteen van de Temu. De zang klinkt ook als door de producer aardig getuned. Het klinkt allemaal niet vervelend, maar beetje zoeken naar iets van een rauw randje.
Maar goed, we gaan het zien hoe hij het er live vanaf brengt. Misschien valt het kwartje dan wel.

Users who are viewing this thread