Rock Werchter 2025

Het is deze vrijdag op Studio Brussel Untz Anthems (een soort top der dance-hits) tussen 12 uur en 20 uur. Daarom kan er inderdaad een mogelijkheid zijn dat Werchter liever vandaag aankondigt dan op vrijdag.

Een leak wilt meestal wel zeggen dat er snel een nieuwe drop komt. Zal de volledige affiche bekendgemaakt worden? Naar mijn gevoel wel.
Hopelijk gelijk met de indeling en timetable. Dan kan eindelijk het echte inluisteren beginnen.
Graag nog wat meer gitaren en meezingers voor mij.

• Leuk
Waarderingen: TreehouseW
Een leak wilt meestal wel zeggen dat er snel een nieuwe drop komt. Zal de volledige affiche bekendgemaakt worden? Naar mijn gevoel wel.
Hopelijk gelijk met de indeling en timetable. Dan kan eindelijk het echte inluisteren beginnen.
I also think we'll know the final 25 names by this evening. Let's hope Franz is still there

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Guus Meeuwis?

• Haha
Waarderingen: Louwers
Enorm mooie naam Hermanos Guttierez. Er beginnen zo stilaan toch wat dingen op te staan die jammer zijn dat ik ze ga missen, benieuwd of de laatste worp mij toch nog kan overtuigen...

In een ideale wereld stond dit allemaal op dezelfde dag:
MAIN: Fontaines DC, Iggy Pop, Weezer
BARN OF KLUBC: Wet Leg, Ezra Collective, Sylvie Kreusch, Hermanos Guttierez
SLOPE: English Teacher, Bad Nerves, Gurriers, Joey Valence & Brae, Fat Dog

Zal er wel terug van komen ergens in de toekomst.
'Ergens in de toekomst' ben ik nu wel vet mee met mijn ticket voor RW25. 😅 Dat ze op pakweg Rock Werchter 2028 staat heb ik nu weinig aan.

Balen dat ze in NL op DTRH staat en ik tijdens We Love Green op familieweekend moet. Vind het zowat mijn favoriete naam van het festivalseizoen, zeker met dit album net uit.

'Ergens in de toekomst' ben ik nu wel vet mee met mijn ticket voor RW25. 😅 Dat ze op pakweg Rock Werchter 2028 staat heb ik nu weinig aan.

Balen dat ze in NL op DTRH staat en ik tijdens We Love Green op familieweekend moet. Vind het zowat mijn favoriete naam van het festivalseizoen, zeker met dit album net uit.
Je zou natuurlijk altijd naar haar dag op Dour kunnen gaan !

Ben wel benieuwd op welke dag ze daar terecht komt. Als het op die Brutalismus 3000, Stormzy, Blonde Redhead, Nilüfer Yanya, Pendulum dj set dag is, dan ga ik toch ook weer een dagje gaan.

Je zou natuurlijk altijd naar haar dag op Dour kunnen gaan !

Ben wel benieuwd op welke dag ze daar terecht komt. Als het op die Brutalismus 3000, Stormzy, Blonde Redhead, Nilüfer Yanya, Pendulum dj set dag is, dan ga ik toch ook weer een dagje gaan.
Serieus in overweging hoor, al is dat een van mijn enige vrije weken. RW was zo veel makkelijker geweest... Maar jij bent al op Dour geweest he, zou FKA Twigs daar goed tot zijn recht komen?

Serieus in overweging hoor, al is dat een van mijn enige vrije weekends. RW was zo veel makkelijker geweest... Maar jij bent al op Dour geweest he, zou FKA Twigs daar goed tot zijn recht komen?
Moeilijk te voorspellen bij Dour.
Je kunt er op dansen en ze heeft een "edgy" look, dus dat zijn troeven in Dour, maar dat dacht ik vorig jaar van Arca ook en die stond voor een bijna lege tent te spelen...

Ik verwacht wel dat FKA Twigs een mooier tijdslot krijgt dan Arca vorig jaar, dus dat komt wel goed. En eerlijk gezegd, ik denk dat ze beter bij Dour past dan Werchter, op dit moment.

Moeilijk te voorspellen bij Dour.
Je kunt er op dansen en ze heeft een "edgy" look, dus dat zijn troeven in Dour, maar dat dacht ik vorig jaar van Arca ook en die stond voor een bijna lege tent te spelen...

Ik verwacht wel dat FKA Twigs een mooier tijdslot krijgt dan Arca vorig jaar, dus dat komt wel goed. En eerlijk gezegd, ik denk dat ze beter bij Dour past dan Werchter, op dit moment.
Ik hoop met je mee. Wil het wel eens zien, hoop dat ze daar het enthousiaste publiek krijgt die ze verdient. In de Barn of KlubC was dat echt magisch geweest, daar twijfel ik echt niet aan. RW mist ook nog wat van dat kaliber namen in de tenten dit jaar.

Maar misschien wordt het op Dour een groter succes dan hoe ik het me nu inbeeld.

Users who are viewing this thread