Rock Werchter 2025

Ik dacht even dat je qua publiek bedoelde, want weet niet of Twigs nou echt de aansluiting heeft met het (overgrote deel van het) RW publiek (hoe divers dat ook mag zijn)
In de Barn van RW, of laat in de KlubC, lijkt me net een mooie spot toch? En er hebben daar toch al wat alternatievere dingen gestaan niet? Zou het RW publiek nu ook weer niet onderschatten.

Hoop wel dat het niet blijft bij dat showtje in Schaarbeek, ocharme 2K capaciteit. Doe elke dag nog mee aan een loterij op TS, onbegonnen werk. :-(

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Help ons @jimmywe. Is dat minder enthousiasme omdat het een grote naam is die we graag op RW hadden gezien of minder enthousiasme omdat het hier geen geliefde naam is?
ik denk obv de reactie zomaar aan een klepper waar we niet te hard op zitten te wachten.

Goed geregeld daar. Op deze manier valt het toch ook niet meer op dat het er in oktober niet zo goed uit zag voor de Lokerse om een deftige line up bij elkaar te krijgen.

Edit: en 1 dag komt er nog een klepper bij in elk geval, gaat wel minder enthousiasme teweeg brengen hier
Hopelijk niet Charlie XCX alsjeblieft

• Geweldig
  • Wow
Waarderingen: Piranha43 en mattman
Dat die op de Lokerse oppoppen dan he, en dat we dat zuur vinden.
Nou ja, voor elk zou ik een retourtje Lokeren overwegen (in combinatie met nog wat andere leuke namen). Beter dat FKA Twigs en Jack White toch op RW komen (Charli XCX is sowieso kansloos dit jaar).

Stonden vroeg op de dag en het blijft gewoon een bende weirdo's. Werkte in ieder geval toch beter dan in 2022 op de Main van TW Classic.
Mijn eerste festivalervaring en ik zat er helemaal in. Met shaken en al erbij. In 2023 iets soortgelijks meegemaakt tijdens Squid in Klub C. Geniale optredens!

• Leuk
Waarderingen: mattman
Mijn eerste festivalervaring en ik zat er helemaal in. Met shaken en al erbij. In 2023 iets soortgelijks meegemaakt tijdens Squid in Klub C. Geniale optredens!
Squid in 2023 was echt geweldig. Herinner me dat de reacties hier mixed waren maar ging er toen helemaal in op.

Grote naam Lokerse die we nergens anders gaan missen, en het zou me verbazen als er iemand hier ticketje zou voor willen kopen. Had het misschien duidelijker kunnen verwoorden.
Eerste gedacht was dan Kings of Leon, maar die zitten dan in VS.

Ben wel benieuwd nu

Users who are viewing this thread