Graspop Metal Meeting 2025

Coheed & Cambria komt half maart met een nieuw album. Redelijk gat in juni en vorig jaar afgezegd. Zie het wel gebeuren. Verder zegt m'n gevoel nog the prodigy op vrijdag.šŸ¤”
Voor de zondag nog een klapper in de marquee aub , dan ben ik wel tevreden.
Nou graspop , waar wacht je op?šŸ« 

Coheed & Cambria komt half maart met een nieuw album. Redelijk gat in juni en vorig jaar afgezegd. Zie het wel gebeuren. Verder zegt m'n gevoel nog the prodigy op vrijdag.šŸ¤”
Voor de zondag nog een klapper in de marquee aub , dan ben ik wel tevreden.
Nou graspop , waar wacht je op?šŸ« 
Nou ik denk dat Graspop wat te lang heeft gewacht want Werchter heeft al toegeslagen bij Coheed & Cambria

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en MarcoReusel
Municipal Waste en Revnoir hebben Into The Grave gecanceled, of ja, dat zie ik vanuit ITG. Zie niks van MW zelf voorbij komen.
Slomosa en Cabal vervangen die 2

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: Piebe71 en Loek123
Dark Tranquility zou ik wel een vette toevoeging vinden, ik zie dat ze ook al sinds 2014 niet meer op Graspop gestaan hebben
De hoge marquee spots zijn alleen al wel gevuld lijkt het dus misschien niet meer realistisch om die nog te verwachten? Lijkt me niet een band die je vroeg op de mainstag neer zet. Al ken ik ze niet zo goed, dus weet niet precies hoe groot ze zijn.

Hoop voor de fans van Municipal Waste dat die niet de hele tour cancellen

Municipal Waste en Revnoir hebben Into The Grave gecanceled, of ja, dat zie ik vanuit ITG. Zie niks van MW zelf voorbij komen.
Slomosa en Cabal vervangen die 2
Bizar. 3 dagen geleden kondigen ze zelf nog met veel bravoure aan dat ze weer op Download staan

Ik vind dat ook maar bizar van Municipas Waste. Ik vind er niks van terug. Ben ook eens op de organisator van Into The Grave zijn facebook profiel gaan zien

1740481072713.png

Ik ken die man niet persoonlijk, dus heb die niet als vriend op Facebook. Misschien daarom dat ik niet op de link kan klikken. Maar lijkt mij toch maar iets raar

Bovendien tourt Municipal Waste volgens mij met Death Angel ...

Edit: MW staat wel inderdaad niet meer op de website van ITG. Raar allemaal

Zouden ze Falling in reverse nog doorschuiven als HL. Bijvoorbeeld omdat een band als Disturbed of Volbeat (of een andere band) was geboekt en toch hun EU tour uitstellen. En dat ze dan een band als BFMV erbij boeken om de plek van FiR over te nemen?

Hou op hoor, gaan we de FiR is de headliner discussie toch weer beginnen.

Er zijn twee mogelijkheden:
-De laatste headliner is allang bekend alleen heeft een embargo.

-Ze zijn nog aan het zoeken en komen vast met iets leuks, ze hebben nog eventjes.

Persoonlijk zit ik nog niet zo in de stres wordt toch wel een leuk feest.

Heb paar jaar geleden Wardruna op Hellfest gezien, luister er thuis niet naar, maar was op een festival wel fantastisch, van mij mogen ze hun laten komen.

-Ze zijn nog aan het zoeken en komen vast met iets leuks, ze hebben nog eventjes.

Heb paar jaar geleden Wardruna op Hellfest gezien, luister er thuis niet naar, maar was op een festival wel fantastisch, van mij mogen ze hun laten komen.
Dat zijn de 2 meest logische mogelijkheden. Maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat ze een headliner hadden, die dan toch niet doorgaat, en uiteindelijk geen nieuwe (waardige) headliner vinden. Dan kunnen ze alsnog FiR doorschuiven als headliner. Ze staan op praktisch alle andere festivals in de buurt wel als headliner geprogrammeerd, dus zou het niet raar vinden moest dit toch gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo

Stress om die laatste headliner is er hier ook niet, maar dan kunnen we het nog wel leuk vinden om erover te speculeren :)
Ik ben er zeker van overtuigd dat het een leuk feest gaat worden, en als die laatste headliner niks is ga ik wel naar Jinjer of Opeth
Wardruna lijkt me ook tof, maar hebben afgelopen week een show in Antwerpen aangekondigd in augustus (dag na alcatraz)

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Stress om die laatste headliner is er hier ook niet, maar dan kunnen we het nog wel leuk vinden om erover te speculeren :)
Ik ben er zeker van overtuigd dat het een leuk feest gaat worden, en als die laatste headliner niks is ga ik wel naar Jinjer of Opeth
Wardruna lijkt me ook tof, maar hebben afgelopen week een show in Antwerpen aangekondigd in augustus (dag na alcatraz)
Ik heb vooral stress dat het nog een leuke headliner gaat zijn! Ik ga het nu al druk genoeg hebben met de afsluiters van de tenten en Jupiler stage šŸ˜…

Ivm optie 1, zijn er nog andere europese metal festivals die een headliner missen?

Users who are viewing this thread