Graspop Metal Meeting 2025

Geen idee. Mogelijk omdat het beter ligt in de lijn met noord/west europa en Scandinavië?

Dus kun je net iets goedkoper neerzetten?

Anderzijds in Polen is er ook een gratis festival(gedreven door idealen) met clawfinger, EC, flogging molly, guano apes, MiW, rotting christ.

Geen idee hoe dit het financieren. Maar verwacht private investors.

Maar mystic festival betaal je gelijkwaardig aan graspop. Heb je ook een betere dekking met bands als voorgaand voorbeeld. Mogelijk dat de consumpties wel goedkoper zijn
denk dat het een combinatie is van geld (ticketprijzen) maar ook van publiek (capaciteit)

waarbij ik toch vrees dat er in Spanje en griekenland en dergelijke toch wat minder metalheads zitten dan pakweg Roemenië.

denk dat het een combinatie is van geld (ticketprijzen) maar ook van publiek (capaciteit)

waarbij ik toch vrees dat er in Spanje en griekenland en dergelijke toch wat minder metalheads zitten dan pakweg Roemenië.
In de zuidelijke landen is het vooral Italië met een degelijke metal-scene, heel de renaissance van de Power Metal is Italiaans.

In de zuidelijke landen is het vooral Italië met een degelijke metal-scene, heel de renaissance van de Power Metal is Italiaans.

Welke bands vallen hieronder? Wind Rose en Nanowar of Steel kan ik zo wel bedenken. En misschien dat je Visions of Atlantis (zanger) en Temperance k ook nog wel kan tellen.

Misschien kan ik er nog wel wat nieuwe bands uit halen!

Vandaag alle albums van windhand geluisterd en ben helemaal in de wolken. Kan vrijdag wel een stoeltje meenemen in de marquee, want dat word genieten zeg.
Soma wat een album. Rest doet er niet veel voor onder.
Had het hier al vaag voorbij zien komen maar deze wil ik niet missen.
Beetje hippy doom en zang echt top.
Blij mee.
Vrijdag en zaterdag gewoon rechts vooraan in de Marquee met linten afzetten voor de fijnproevers van Festileaks en dan om de beurt bier halen? 😜

Maak er gewoon het hele weekend van bij elke stage. Weten we ten minste waar we bekenden kunnen vinden. Elke stage, elke dag rechts vooraan. Mocht je iemand zoeken, zal er vast wel iemand daar zijn :ROFLMAO:

Alleen de northstage dan links!
Geen idee of je bij de Jupiler makkelijk rechts komt…

Ah ik dacht eigenlijk nog een generatie eerder. Dingen zoals Rhapsody.

Zou ook kunnen, maar die generatie ken ik dan weer helemaal niks Italiaans van. Kan dat ook wat moeilijk koppelen aan een jaartal… zit je dan al richting HammerFall en Blind Guardian?

Aan de jupiler stage kom je inderdaad van de rechterkant een stuk makkelijker naar voren, want iedereen komt van links aan lopen dus iedereen staat links

Users who are viewing this thread