Graspop Metal Meeting 2025

Ik heb me daarnet maar even ingeschreven voor de mailinglist van Disturbed. Kijken wanneer vandaag de aankondiging gedeeld wordtšŸ¤—

Allee, met Megadeth natuurlijk. Moet ik toch nog een ticket kopen voor hun (Disturbed). En Brussel op een dinsdag. Jakkes. Dan ga ik nog liever naar berlijn op een zaterdag

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Zoals verwacht dus inderdaad gewoon een herfst zaaltour, helaas.

Die speciale set leek me wel leuk om op een festival mee te pakken maar zal er geen 80 euro voor over hebben
Ik kon nu alleen maar vinden: vanaf ā‚¬56. Maar beetje fatsoenlijke plaatsen zullen wel ā‚¬80-100 zijn inderdaad

• Leuk
Waarderingen: Loek123
geld, Zuid amerika betaald aanzienlijk minder dan Europa, noord amerika of zelfs Azie (japan dan voornamelijk)

Zuid Europa. Het westen werd standaard meegenomen, de Scandinaviƫrs zijn er ook meestal wel bij en ook naar het voormalige Oostblok worden wel uitstapjes gemaakt.

Als er iets ontbreekt, zijn 't meestal Spanje, Portugal, Italiƫ, Griekenland en dergelijke.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Zuid Europa. Het westen werd standaard meegenomen, de Scandinaviƫrs zijn er ook meestal wel bij en ook naar het voormalige Oostblok worden wel uitstapjes gemaakt.

Als er iets ontbreekt, zijn 't meestal Spanje, Portugal, Italiƫ, Griekenland en dergelijke.
Ja blijft dezelfde reden als zuid amerika zoals @xydroh zegt. In welvarende landen hebben mensen meer geld te besteden dan in niet welvarende landen. In Zuid Europa liggen de inkomens toch een stuk lager.

Ja blijft dezelfde reden als zuid amerika zoals @xydroh zegt. In welvarende landen hebben mensen meer geld te besteden dan in niet welvarende landen. In Zuid Europa liggen de inkomens toch een stuk lager.

Daarom had ik toegevoegd dat ook het oosten van Europa nog altijd voorrang krijgt op het zuiden, terwijl die ook niet welvarend zijn, om het zacht uit te drukken.

Het volk is in die landen ook minder kapitaal krachtig. De massa kan dus minder geld neertellen en dus gaat er ook minder naar de artiesten.

Nanowar gaat wel optreden op een festival in Rome.

Daarom had ik toegevoegd dat ook het oosten van Europa nog altijd voorrang krijgt op het zuiden, terwijl die ook niet welvarend zijn.
Geen idee. Mogelijk omdat het beter ligt in de lijn met noord/west europa en Scandinaviƫ?

Dus kun je net iets goedkoper neerzetten?

Anderzijds in Polen is er ook een gratis festival(gedreven door idealen) met clawfinger, EC, flogging molly, guano apes, MiW, rotting christ.

Geen idee hoe dit het financieren. Maar verwacht private investors.

Maar mystic festival betaal je gelijkwaardig aan graspop. Heb je ook een betere dekking met bands als voorgaand voorbeeld. Mogelijk dat de consumpties wel goedkoper zijn

Users who are viewing this thread