Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mij ook prima onder voorbehoud van een gekke clash. Zoiets zie je niet vaak.
Moet wel op main in het donker. Anders vergaat dat orkest in de zon. Zitten daar nog met een dikke grijns op en neer te wiegen met zijn allen(gedeeltelijk vast een instructie).
Het is in ieder geval anders en weet ook niet of ik dit een tweede keer zou kijken. Maar de eerste keer vast wel
Sleep Token is nou echt zo'n band waar ik ook na herhaaldelijk luisteren helemaal niks mee kan. Gewoon niets in die muziek wat mij aantrekt. Zou er live ook niet bij gaan staan. Begrijp de hype ook niet zo goed denk ik. Dan kan ik de hype rond EC beter begrijpen terwijl dat ook niet mijn smaak is. Maar gelukkig Ijn er hordes volk die allebei wel gaaf vinden. En vernieuwing is uiteraard een goed ding in ons wereldje
Voel er echt exact hetzelfde bij, er is precies zo niets 'herkensbaars' dat blijft hangen bij deze nummers terwijl je dan bij een EC toch wel enkele nummers hebt waar er iets van blijft hangen. Het is misschien ook net een te groot 'bereik' in genres waardoor de nummers wel sterk zijn maar het een onsamenhangend geheel lijkt. Ik heb er weinig mee maar kwalitatief gezien kan je er iet omheen als metal festival organisator.