Graspop Metal Meeting 2025

Beetje vroeg nog, maar als die eerste festival show pas in december is, schrijf ze dan maar op voor Graspop 2026

Bijlagen

• Screenshot_20250222-203253.png
    Screenshot_20250222-203253.png
    507,3 KB · Weergaven: 135
  • Leuk
Waarderingen: MartinB
Die staan met de meeste festival tours toch niet op graspop, dus lijkt me wel wat voorbarig

Laatste keer was 2013
Juist daarom dat het nog eens tijd wordt. Ze kunnen niet blijven België overslaan. Hopelijk duurt het zoals met Dream Theater ook geen 15 jaar

Waar heb je de toevoeging van opeth gezien?
Zag op reddit een foto van een reclame van deze poster op een perron in amsterdam, was natuurlijk de avond van de opeth show in afaslive dus wel logisch. Dynamo heeft het nog niet aangekondigd, maar dit is in ieder geval geen onbetrouwbare leak of iets dergelijks, je kunt dit wel als aankondiging zien als ze er effectief reclame mee maken.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zag op reddit een foto van een reclame van deze poster op een perron in amsterdam, was natuurlijk de avond van de opeth show in afaslive dus wel logisch. Dynamo heeft het nog niet aangekondigd, maar dit is in ieder geval geen onbetrouwbare leak of iets dergelijks, je kunt dit wel als aankondiging zien als ze er effectief reclame mee maken.
Leuk benieuwd of ik ze 2x ga zien of dat oplossing voor clashes gaat zijn

Leuk benieuwd of ik ze 2x ga zien of dat oplossing voor clashes gaat zijn
Zo sta ik er ook in,kan een oplossing zijn voor een clash op Graspop.Gisteren geweest en ga ook naar Dynamo metalfest.Maar gisteren was fenomenaal,een band in topvorm.Fraaie visuals ook,hoop dat die ook meegaan naar Graspop.Dus het gaat ook een moeilijke keuze worden om dat te gaan skippen.

Zo sta ik er ook in,kan een oplossing zijn voor een clash op Graspop.Gisteren geweest en ga ook naar Dynamo metalfest.Maar gisteren was fenomenaal,een band in topvorm.Fraaie visuals ook,hoop dat die ook meegaan naar Graspop.Dus het gaat ook een moeilijke keuze worden om dat te gaan skippen.
Sluit ik me bij aan. Meesterlijke set gister van Opeth, in alle opzichten. Setlist, geluid, sfeer, visuals, Mikael z'n praatjes (verhalen over Thijs van Leer, Martin van Drunen en 2 Unlimited, hahaha). Heb ze al vaak gezien, maar gisteren was zonder meer één van de beste keren.

De razende Festileaks reporter @RubenJS stond vlak achter me en was ook zeer onder de indruk, dus er zal straks ongetwijfeld een heel mooie review verschijnen op de homepage van Festileaks.

Sluit ik me bij aan. Meesterlijke set gister van Opeth, in alle opzichten. Setlist, geluid, sfeer, visuals, Mikael z'n praatjes (verhalen over Thijs van Leer, Martin van Drunen en 2 Unlimited, hahaha). Heb ze al vaak gezien, maar gisteren was zonder meer één van de beste keren.

De razende Festileaks reporter @RubenJS stond vlak achter me en was ook zeer onder de indruk, dus er zal straks ongetwijfeld een heel mooie review verschijnen op de homepage van Festileaks.

Was de frontman van Opeth niet ook zo iemand die weinig praatjes tussendoor doet? Of was dat alleen met Tool zo?

En het staat alweer online! https://festileaks.com/2025/02/opeth-is-als-vanouds-krachtig-en-meeslepend-in-afas-live/

Was hij dan degene die zonder emotie praatte? 😅
We hebben hier eerder wel youtube filmpjes gedeeld van zijn ontzettend droge podiumpraatjes, dus ik vermoed dat je dat kan omschrijven als emotieloos. Mikael is vooral een heerlijke frontman die inderdaad niet zijn ingestudeerde mopjes elke avond afratelt, maar heel spontaan verhaaltjes vertelt, heel vaak met links naar het land waar hij is.

Als je daarmee droogkomisch bedoelt dan ja.

En gisteren was magisch goed.

Waarschijnlijk inderdaad bovenstaande.

Ik denk dat ik dan dat bedoelde in combinatie met wat Nikita zegt. Ik wist niet precies wat het was, maar ik dacht dat er inderdaad eens een gesprek was over hoe hij praat tijdens concerten. Misschien niet emotieloos, maar dus heel droog gewoon.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoelt... Sorry.
Wellicht dat dat ook gewoon over Maynard gaat, bij dat ene zinnetje dat hij zegt tijdens een optreden zit er meestal ook niet heel veel emotie in.
Anders ook geen idee
We hebben hier eerder wel youtube filmpjes gedeeld van zijn ontzettend droge podiumpraatjes, dus ik vermoed dat je dat kan omschrijven als emotieloos. Mikael is vooral een heerlijke frontman die inderdaad niet zijn ingestudeerde mopjes elke avond afratelt, maar heel spontaan verhaaltjes vertelt, heel vaak met links naar het land waar hij is.

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread