Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bekijk bijlage 12997
Op Download staat BFMV op dezelfde dag als grootmachten Korn, Spiritbox, Lorna Shore en Airbourne, toevallig staan die grootmachten samen op dezelfde Graspop dag waar nog twee subheadliners open staan.
Kortom: kan Graspop niet gewoon uitspreken wat we allemaal al weten en Bullet aankondigen voor zaterdag?
Sleep Token is nou echt zo'n band waar ik ook na herhaaldelijk luisteren helemaal niks mee kan. Gewoon niets in die muziek wat mij aantrekt. Zou er live ook niet bij gaan staan. Begrijp de hype ook niet zo goed denk ik. Dan kan ik de hype rond EC beter begrijpen terwijl dat ook niet mijn smaak is. Maar gelukkig Ijn er hordes volk die allebei wel gaaf vinden. En vernieuwing is uiteraard een goed ding in ons wereldje
Sleep Token is nou echt zo'n band waar ik ook na herhaaldelijk luisteren helemaal niks mee kan. Gewoon niets in die muziek wat mij aantrekt. Zou er live ook niet bij gaan staan. Begrijp de hype ook niet zo goed denk ik. Dan kan ik de hype rond EC beter begrijpen terwijl dat ook niet mijn smaak is. Maar gelukkig Ijn er hordes volk die allebei wel gaaf vinden. En vernieuwing is uiteraard een goed ding in ons wereldje
Bij mij is het dus precies andersom. Ik vind de diepgang in de muziek van Sleep Token echt fenomenaal. Hun post metal stukken zijn heerlijk en slaan vooral live in als een mokerslag. Prachtige teksten ook en heel smaakvol hoe ze jazz en r&b vermengen in hun muziek. En Vessel is zo'n geweldige, veelzijdige vocalist.
Terwijl ik bij Electric Callboy alleen maar zit te cringen om hun inspiratieloze standaard riffjes in combinatie met die vreselijke Eurodance en ronduit irritante frontmannen.
Tis in mijn ogen gewoon een Post Malone met af en toe wat metal-achtige intermezzo’s. Zal binnen nu en enkele jaren ook wel op Graspop headlinespots gaan innemen, maar ook mij zul je er niet zien inderdaad.
Ik begrijp waar u vandaan komt hoor, maar ik denk dat Sleep Token (net als Ghost bijvoorbeeld) echt een cult is. Het is totaal niet toegankelijk, maar als je ervan houdt dan is het met een passie! Eerst had ik er ook niets mee, maar de na een aantal keer goed luisteren ben ik helemaal overgehaald.
Edit: EC is gewoon een feestband en stiekem vindt iedereen een feestje wel leuk. Ik raad trouwens aan om naar Sleep Token te luisteren wetende wat de betekenis en het verhaal is!
Ik begrijp waar u vandaan komt hoor, maar ik denk dat Sleep Token (net als Ghost bijvoorbeeld) echt een cult is. Het is totaal niet toegankelijk, maar als je ervan houdt dan is het met een passie! Eerst had ik er ook niets mee, maar de na een aantal keer goed luisteren ben ik helemaal overgehaald.
Edit: EC is gewoon een feestband en stiekem vindt iedereen een feestje wel leuk. Ik raad trouwens aan om naar Sleep Token te luisteren wetende wat de betekenis en het verhaal is!
Persoonlijk vind ik inderdaad betekenis en verhalen heel gaaf in muziek. Maar bij Sleep Token lukt me dat gewoon echt niet. De contrasten zijn daarvoor echt te groot in de muziek
Ik vind Sleep Token eigenlijk heel toegankelijk, aangezien ze ongeveer 87 trendy muziekgenres combineren. Doen soms zaken die niet evident of zelfs wat complex zijn, maar toch erg behapbaar en laagdrempelig blijven.
Vind zelf de achterliggende thematiek eigenlijk maar pretentieus geneuzel, maar het is perfect mogelijk om dat te negeren en gewoon van de muziek te genieten.
Vraagje,
Weet iemand wanneer de tickets op ticketswap beschikbaar zullen zijn? Een vriendin wil toch graag donderdag mee, en heb me ook al aangemeld voor waneer ze vrij komen.
En hoe zit het met (camping) tickets van account over zetten. Een andere vriend heeft namelijk de camping tickets voor boneyard gehaald, maar heeft toch besloten niet te komen dit jaar.
Enorm bedankt alvast!
Vraagje,
Weet iemand wanneer de tickets op ticketswap beschikbaar zullen zijn? Een vriendin wil toch graag donderdag mee, en heb me ook al aangemeld voor waneer ze vrij komen.
En hoe zit het met (camping) tickets van account over zetten. Een andere vriend heeft namelijk de camping tickets voor boneyard gehaald, maar heeft toch besloten niet te komen dit jaar.
Enorm bedankt alvast!
Volgens mij kan je ze pas een paar dagen vooraf overzetten. Dat was potentieel het probleem van @jasper79 als hij toch niet had willen gaan. Het zou dan vrijwel onmogelijk worden om van een inferno ticket af te raken, doordat het maar een paar dagen mogelijk zou zijn om te verkopen.
Dus ik vermoed dat alle tickets pas kort vooraf beschikbaar zijn
Vraagje,
Enorm bedankt alvast!
Sinds een tijdje valt het op dat bij livenation/ticketmaster de meeste tickets pas max 14 dagen, vaker zelf maar 5 a7 dagen op voorhand beschikbaar zijn.
Meestal openen ze op hun eigen platform de doorverkoop wel eerder. ( de doorverkoop van ticketmaster is reeds gestart voor Sabaton bv., terwijl de tickets zelf nog niet beschikbaar zijn).
Maar naar ondervinding heb daar ik nog maar weinig "swap" koopjes zien staan (lees: tickets die iets goedkoper aangeboden worden omdat de tijd dringt).
Ikzelf kijk nog steeds uit om m'n combi via swap te kopen, al ben ik benieuwd wat we dit jaar gaan krijgen...
Enerzijds vermoed ik een overaanbod aan spotprijzen vanwege de korte termijn anderzijds zal de druk vele malen hoger liggen.
Ik ga al jaren naar Graspop en andere evenemeten met swaptickets
Had ze destijds live gezien in brussel, geweldige show!
Van mij mag graspop vaker met zo'n wildcards komen.
Was overigens ookal weer 9jaar geleden dat apocalyptica nog eens op graspop stond (om even in het klassiekere te blijven), al ben ik benieuwd wat dat gaat geven in de Metaldome... Ik vrees voor sleep token, Helmut goes metaltaferelen... Al zeker met hun vermoedelijke metallica setlist...
Had ze destijds live gezien in brussel, geweldige show!
Van mij mag graspop vaker met zo'n wildcards komen.
Was overigens ookal weer 9jaar geleden dat apocalyptica nog eens op graspop stond (om even in het klassiekere te blijven), al ben ik benieuwd wat dat gaat geven in de Metaldome... Ik vrees voor sleep token, Helmut goes metaltaferelen... Al zeker met hun vermoedelijke metallica setlist...
We zullen zien, lijkt me nog een tricky uurtje. Hangt natuurlijk af wat je maar net leuk vind. Al vind ik het wel een rare zet, staan meestal geloof ik ergens op een main. Kan me niet herinneren hoe dit in '16 was. Tuurlijk geeft de dome of marquee meer sfeer.
We zullen zien, lijkt me nog een tricky uurtje. Hangt natuurlijk af wat je maar net leuk vind. Al vind ik het wel een rare zet, staan meestal geloof ik ergens op een main. Kan me niet herinneren hoe dit in '16 was. Tuurlijk geeft de dome of marquee meer sfeer.
Vorige keer was Apocalyptica sub in de Marquee, rond een uur of 21:00 zit je dan denk ik. Vind het daarin dan ook vreemd dat ze nu in de metaldome staan, want je kwam die Marquee gewoon totaal niet meer in destijds
Vorige keer was Apocalyptica sub in de Marquee, rond een uur of 21:00 zit je dan denk ik. Vind het daarin dan ook vreemd dat ze nu in de metaldome staan, want je kwam die Marquee gewoon totaal niet meer in destijds
Ik meende mij vaag zoiets te herinneren maar kon het niet met zekerheid zeggen...
Vorig jaar viel de afsluiter van dome tussen de voorlaatste van de south en de laatste van de north.
Dus zal vermoedelijk tijdens band X & korn zijn , vorig jaar overlapte de dome op 't einde nauwelijks met Marquee.