Graspop Metal Meeting 2025

Yes please.

We could also use Cannibal Corpse, GWAR, A Perfect Circle, Bad Omens and Papa Roach. Maybe Shinedown, Spineshank, WASP, Lacuna Coil, Sabaton, Blind Guardian, Alice in Chains and Disturbed.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Billy Idol lijkt om dezelfde reden als destijds met Scorpions niet mogelijk voor Graspop. Ze staan dus op vrijdag op Copenhell en op zondag een festival in het VK.

Op basis van alle tour data van mei t/m september speelt hij geen enkele keer drie dagen achter elkaar (wel twee). Met een show op de zaterdag op Graspop zou hij drie dagen achter elkaar spelen en dus is het niet mogelijk.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo en festivalryo
Billy Idol lijkt om dezelfde reden als destijds met Scorpions niet mogelijk voor Graspop. Ze staan dus op vrijdag op Copenhell en op zondag een festival in het VK.

Op basis van alle tour data van mei t/m september speelt hij geen enkele keer drie dagen achter elkaar (wel twee). Met een show op de zaterdag op Graspop zou hij drie dagen achter elkaar spelen en dus is het niet mogelijk.
That's good news, right? I don't think I've heard any kind words about the 2023 performance.

That's good news, right? I don't think I've heard any kind words about the 2023 performance.

Geen idee of hij live beter klinkt als hij een set speelt die volledig eigen materiaal is. Weet niet in hoeverre het echt vals was, maar het was vooral alsof ze er geen zin in hadden / ongeĆÆnteresseerd waren.

Op zich goed nieuws wel, al had ik het zelf wel gaaf gevonden om zijn solowerk te kunnen aanschouwen.

• Leuk
Waarderingen: saurus en festivalryo
Geen idee of hij live beter klinkt als hij een set speelt die volledig eigen materiaal is. Weet niet in hoeverre het echt vals was, maar het was vooral alsof ze er geen zin in hadden / ongeĆÆnteresseerd waren.

Op zich goed nieuws wel, al had ik het zelf wel gaaf gevonden om zijn solowerk te kunnen aanschouwen.
Hier volg ik je wel in, het zou me ook wel tof zijn om hem eens solo aan het werk te zien, al ben ik zeker dat er nog genoeg andere (qua genre beter passende) groepen zijn voor de overblijvende plaatsjes in te vullen :giggle:

Een groepje met het soloproject vergelijken is natuurlijk heel erg moeilijk.

In 2023 heb ik Hollywood vampires gezien en als ik eerlijk mag zijn vond ik er helemaal niks aan.

Daarentegen vond ik Alice Cooper vorig jaar wel echt tof om te zien!

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Een groepje met het soloproject vergelijken is natuurlijk heel erg moeilijk.

In 2023 heb ik Hollywood vampires gezien en als ik eerlijk mag zijn vond ik er helemaal niks aan.

Daarentegen vond ik Alice Cooper vorig jaar wel echt tof om te zien!
That is a good point. However, I was under the impression that his vocal performance was a deciding issue for many and his solo work is much more demanding as far as I can tell. If he's struggling with Dancing With Myself, I'm pretty sure I don't want to hear him attempting Rebel Yell.

That is a good point. However, I was under the impression that his vocal performance was a deciding issue for many and his solo work is much more demanding as far as I can tell. If he's struggling with Dancing With Myself, I'm pretty sure I don't want to hear him attempting Rebel Yell.

Ik herinner me vooral de uitstraling van de band als grootste ding, maar vocaal was het waarschijnlijk ook niks. Alleen dat tweede ben ik dan weer meer vergeten inmiddels.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en festivalryo
Veel bands hebben tussen in graag voldoende recuperatie. Maar Rise Against bestaat nog uit jonge fitte leden. En ik heb erger gezien dan een week tussen 2 continenten bij verschillende bands. En zelfs Metallica staat op 29 juni nog in de States en op 5 juni al in Birmingham. Dus ik zie Rise Against nog steeds als een optie. Maar op die recuperatie doelde denk ik Somekindofdylan

Ben even oud als de zanger. Blijkbaar ben ik jong in de metalsceneā€¦

Ik hoor nu van steeds meer mensen dat ze live, in navolging van @johanra, helemaal weggeblazen worden door Green Lung. Ik vond ze ook al super goed op Alcatraz, maar schijnbaar zijn ze nog een tandje beter geworden. Gaat dat zien, mensen! Ik denk echt dat die band een sound heeft die veel mensen zal aanspreken.
Da nummer Maxine zou zo op een cd van Ghost kunnen staan...

• Leuk
Waarderingen: Jamel en johanra
Eigenlijk kan je in de aankondiging al zien dat het duidelijk gaat om een zaaltour. Op een festival krijgen die nooit genoeg tijd voor zo'n lange setlist

Users who are viewing this thread