Graspop Metal Meeting 2025

denk dat het een combinatie is van geld (ticketprijzen) maar ook van publiek (capaciteit)

waarbij ik toch vrees dat er in Spanje en griekenland en dergelijke toch wat minder metalheads zitten dan pakweg Roemenië.
In de zuidelijke landen is het vooral Italië met een degelijke metal-scene, heel de renaissance van de Power Metal is Italiaans.

In de zuidelijke landen is het vooral Italië met een degelijke metal-scene, heel de renaissance van de Power Metal is Italiaans.

Welke bands vallen hieronder? Wind Rose en Nanowar of Steel kan ik zo wel bedenken. En misschien dat je Visions of Atlantis (zanger) en Temperance k ook nog wel kan tellen.

Misschien kan ik er nog wel wat nieuwe bands uit halen!

Welke bands vallen hieronder? Wind Rose en Nanowar of Steel kan ik zo wel bedenken. En misschien dat je Visions of Atlantis (zanger) en Temperance k ook nog wel kan tellen.

Ah ik dacht eigenlijk nog een generatie eerder. Dingen zoals Rhapsody.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Jamel
Vandaag alle albums van windhand geluisterd en ben helemaal in de wolken. Kan vrijdag wel een stoeltje meenemen in de marquee, want dat word genieten zeg.
Soma wat een album. Rest doet er niet veel voor onder.
Had het hier al vaag voorbij zien komen maar deze wil ik niet missen.
Beetje hippy doom en zang echt top.
Blij mee.

Vandaag alle albums van windhand geluisterd en ben helemaal in de wolken. Kan vrijdag wel een stoeltje meenemen in de marquee, want dat word genieten zeg.
Soma wat een album. Rest doet er niet veel voor onder.
Had het hier al vaag voorbij zien komen maar deze wil ik niet missen.
Beetje hippy doom en zang echt top.
Blij mee.
Vrijdag en zaterdag gewoon rechts vooraan in de Marquee met linten afzetten voor de fijnproevers van Festileaks en dan om de beurt bier halen? 😜

Vrijdag en zaterdag gewoon rechts vooraan in de Marquee met linten afzetten voor de fijnproevers van Festileaks en dan om de beurt bier halen? 😜
Maak er gewoon het hele weekend van bij elke stage. Weten we ten minste waar we bekenden kunnen vinden. Elke stage, elke dag rechts vooraan. Mocht je iemand zoeken, zal er vast wel iemand daar zijn :ROFLMAO:

Maak er gewoon het hele weekend van bij elke stage. Weten we ten minste waar we bekenden kunnen vinden. Elke stage, elke dag rechts vooraan. Mocht je iemand zoeken, zal er vast wel iemand daar zijn :ROFLMAO:

Alleen de northstage dan links!
Geen idee of je bij de Jupiler makkelijk rechts komt…

Ah ik dacht eigenlijk nog een generatie eerder. Dingen zoals Rhapsody.

Zou ook kunnen, maar die generatie ken ik dan weer helemaal niks Italiaans van. Kan dat ook wat moeilijk koppelen aan een jaartal… zit je dan al richting HammerFall en Blind Guardian?

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Zeer makkelijk normaal. Als ik zin heb in een biertje tijdens de show ga ik altijd daarheen, gezien rechts voor de bar is. Win-win toch?

Aan de jupiler stage kom je inderdaad van de rechterkant een stuk makkelijker naar voren, want iedereen komt van links aan lopen dus iedereen staat links

Onderzoek Tales and Legends, hebben tot nu 1 plaat en een singel maar wel zeer sterk

Voor de aanvulling, Elvenking, Vision Divine, Eldritch, Rhapsody (en zen varianten).

• On fire
Waarderingen: Koekdoos

Zou ook kunnen, maar die generatie ken ik dan weer helemaal niks Italiaans van. Kan dat ook wat moeilijk koppelen aan een jaartal… zit je dan al richting HammerFall en Blind Guardian?
Twilight Force :)

• Geweldig
Waarderingen: Koekdoos
33eu per uur? Mag ik weten op welk werk dit gebaseerd is? Ik vraag dit voor een vriend :ROFLMAO:

Bruto gemiddelde zit je daar zo aan hoor

Onderzoek Tales and Legends, hebben tot nu 1 plaat en een singel maar wel zeer sterk

Voor de aanvulling, Elvenking, Vision Divine, Eldritch, Rhapsody (en zen varianten).
Twilight Force :)

Zal eens op onderzoek uit gaan. Twilight Force kende ik al wel! Vooral dat album met Flight of the Sapphire Dragon (Heroes of Mighty Magic?) is geweldig

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Bruto gemiddelde zit je daar zo aan hoor
Als je gemiddeld 22 werkdagen per maand neemt van 8 uur per dag, kom je op een bruto inkomen van 5808 euro
De diverse bronnen die ik heb geraadpleegd laten toch echt een gemiddeld salaris zien dat een stuk lager ligt, zelfs als je eerst de 8% vakantiegeld er nog uit haalt is dit gewoon echt een erg hoge inschating.

wellicht als ze het hebben over de prijs van arbeid voor de werkgever, met werkgeverskosten etc er nog bij in, maar die indruk krijg ik niet van hoe het is geformuleerd in de afbeelding.

• Leuk
Waarderingen: DaanV, PimSp en Timmetje
Als je gemiddeld 22 werkdagen per maand neemt van 8 uur per dag, kom je op een bruto inkomen van 5808 euro
De diverse bronnen die ik heb geraadpleegd laten toch echt een gemiddeld salaris zien dat een stuk lager ligt, zelfs als je eerst de 8% vakantiegeld er nog uit haalt is dit gewoon echt een erg hoge inschating.

wellicht als ze het hebben over de prijs van arbeid voor de werkgever, met werkgeverskosten etc er nog bij in, maar die indruk krijg ik niet van hoe het is geformuleerd in de afbeelding.
Loonkost 2023 per gewerkt uur

• Leuk
Waarderingen: Loek123
amon amarth gaat touren in juli/aug als support van pantera in de US.
zouden ze mss in juni graspop nog kunnen doen????

Laatst bewerkt:

Maar neem alle mensen a la zzp-loodgieters etc mee die een uurloon van 50 euro of iets dergelijks hanteren voor gewerkte uren en je schiet weer een stuk omhoog

Edit: met CBS als bron was het in 2023 gemiddelde uurloon 27 euro

Users who are viewing this thread