Graspop Metal Meeting 2025

Is het misschien ook mogelijk dat ze, met disturbed, eerst de kaartverkoop van deze week afwachten en dan pas festivals bekend maken ?!
Werken jullie bij Pitfest zo? Ik zou het althans niet durven, want als het dan slecht verkoopt, dan zit ge met een gat opgevuld moet worden. Misschien bij Pitfest dat een gat makkelijker is om op te vullen aangezien jullie met kleinere bands werken, maar op Graspop nu nog een band vinden kaliber Slipknot of Till Lindeman? Lijkt mij heel moeilijk!

Edit: zo herinner ik me nog levendig dat Megadeth enkele jaren geleden af zeiden. Ik denk dat die toen zelfs headliner waren. In elk geval, het was een groot gat om te vullen. En ze hebben toen Diablo Radio er neergezet :ROFLMAO:

Helemaal mee eens, Beartooth boven KsE en PwD is belachelijk, Amerika heeft goeie tours, vooral metalcore, maar Europa heeft dan weer veel betere festivals....
alle 4 die bovense bands hebben een affiche gedeeld waar ze zelf bovenaan staan. Lijkt mij een quadruple headline situatie. geen idee hoe ze dat voor mekaar willen krijgen.

• Haha
Waarderingen: Loek123
alle 4 die bovense bands hebben een affiche gedeeld waar ze zelf bovenaan staan. Lijkt mij een quadruple headline situatie. geen idee hoe ze dat voor mekaar willen krijgen.
Denk dat elke band een aparte "promo" heeft om met hun eigen volgers te delen. Zie je tegenwoordig wel vaker passeren.

Helemaal mee eens, Beartooth boven KsE en PwD is belachelijk, Amerika heeft goeie tours, vooral metalcore, maar Europa heeft dan weer veel betere festivals....
I prevail en Beartooth zijn in Nederland gewoon afas bands, en zijn ook hier wel een stuk groter als killswitch engage volgens mij.

PWD is hier inderdaad wel een stukje groter dan de rest

Als het gaat over de ontbrekende namen. Dat we kortom geen fatsoenlijke idee hebben en alleen een paar wilde gokken zoals Rise Against

Additioneel dat Opeth liefhebbers geen boeiende ontbrekende headliner willen hebben

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Rockbeer
Nu begint de festival blues toch echt wel in te beuken, het is niet gek lang meer, maar toch nog te lang.
Had mezelf voorgenomen geen Graspop in 2025, echt te weinig bands per dag om een volledig festival te doen, maar de zondag begint nu toch echt wel aantrekkelijk te worden.
Heeft hier al iemand de overweging gemaakt om toch op camping Crypt te overnachten tov van Boneyard?
Ik zou zoieso blijven overnachten, maar dan wel zaterdag al toekomen, tent opstellen en genieten van het camping gebeuren, zeker gezien het camping ticket geldig is voor heel het festival neem ik graag een nachtje extra mee.

Nog iemand met ongeveer dezelfde planning hier?
Ik zou alleen gaan, vertrekkende uit Gent met de trein.

Is er al iets duidelijk over de laatste namen? Ik ben er te lang uit geweest om alles terug te lezen. :p
Ja, Metallica grootste kanshebber voor de overgebleven headliner-spot. Zonder gekheid: we weten eigenlijk niks, behalve dat Flogging Molly heeft moeten annuleren en dat Disturbed in de herfst de EU aandoet.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
And silently but surely , it's coming closer.

black and white devil GIF

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Ik heb me gisteren eens verdiept in Opeth (nog nooit gedaan) en ik ging qua stijlen alle kanten uit afhankelijk van het nummer. Pink Floyd en Bob Seger bvb....

Users who are viewing this thread