Graspop Metal Meeting 2025

Zou channel zero niet nog een keer langs komen voor ze stoppen?
Waarschijnlijk wel, zou zelfs een noodoplossing kunnen zijn als ze nog een headliner nodig hebben op vrijdag. Maar denk niet dat het gaat gebeuren dit jaar, in België zeer groot maar op Graspop moet de internationale kaart ook bekeken worden. Dus ik denk eerder volgend jaar. Zou misschien een mooie Jupiler headliner kunnen zijn, denk ik!

Edit: ik bedoel Jupiler afsluiter. Excuseer

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Projunk
Volgens mij vonden de meesten vrijdag toch juist één van de zwakkere dagen? Dat de meeste van mijn must sees van die dag allemaal precies tegelijk spelen maakt het voor mij zeker geen sterkere dag.

Al is een select groepje wel groot fan van de marquee line up op die dag, zullen dat niet de bands zijn waar het mainstream publiek een ticket voor koopt.

Zal me zelf alsnog wel goed vermaken op die vrijdag hoor, maar volgens mij van wat ik hier gelezen heb toch wel één van de zwakste dagen
Als ik een losse dagkaart zou moeten kopen dan zou dat toch voor de vrijdag geweest zijn😂. Maar ik kan me idd voorstellen dat sommige mensen niet overlopen van enthousiasme voor die dag😂

Users who are viewing this thread