Lowlands 2025

Vampire Weekend heeft bij het optreden op Lowlands Geese aangekondigd als voorprogramma. Die zaten niet tussen de eerste namen toch?
Zie ze op hun website alleen bij de Amerikaanse tourdata staan. Zou ook vrij snel op herhaling zijn op Lowlands, hoewel ze zeer welkom zijn.

Vampire Weekend heeft bij het optreden op Lowlands Geese aangekondigd als voorprogramma. Die zaten niet tussen de eerste namen toch?
Als je die instagrampost bedoeld; sterretje is Geese, bolletje is een festival. Er staat duidelijk een bolletje achter Lowlands. Dus vanuit daar kan je niet zoveel halen.

Neemt niet weg dat Geese en/of Turnstile nog steeds wel kunnen komen trouwens.

Oh, dan heb ik dat inderdaad verkeerd gezien. Excuses voor eventuele misplaatste hype!

Als je die instagrampost bedoeld; sterretje is Geese, bolletje is een festival. Er staat duidelijk een bolletje achter Lowlands. Dus vanuit daar kan je niet zoveel halen.

Neemt niet weg dat Geese en/of Turnstile nog steeds wel kunnen komen trouwens.
Ik was even compleet verbaasd waarom Turnstile support zou zijn van Vampire Weekend. Maar het zou gaan over een Billy Joel coverband?
Beide lijken mij 0 kans voor Lowlands

Nu iedereen die een kaart wil deze rustig heeft kunnen aanschaffen en we in afwachting zijn van de volgende drop, vroeg ik me in deze rustige periode het volgende af (we moeten tenslotte toch nog heel wat forumpagina's vol kalken); waar denken jullie dat het "ik zie je linksvoor" vandaan komt?

Alle (wannabe) hippe diehard festivalbezoekers zeggen het, maar als ik op de Alpha berg hang is het rechtsvoor toch ook best druk ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs
Nu iedereen die een kaart wil dit heeft kunnen doen en we in afwachting zijn van de volgende drop, vroeg ik me in deze rustige periode het volgende af (we moeten toch nog heel wat forumpagina's vol kalken); waar denken jullie komt het "ik zie je linksvoor" vandaan komt?

Alle (wannabe) hippe diehard festival bezoekers zeggen het, maar als ik op de Alpha berg hang is het rechtsvoor toch ook best druk ;)
Zou trouwens een goede campagneterm zijn voor politieke partijen om de aandacht van jongeren te krijgen.

Nu iedereen die een kaart wil deze rustig heeft kunnen aanschaffen en we in afwachting zijn van de volgende drop, vroeg ik me in deze rustige periode het volgende af (we moeten tenslotte toch nog heel wat forumpagina's vol kalken); waar denken jullie dat het "ik zie je linksvoor" vandaan komt?

Alle (wannabe) hippe diehard festivalbezoekers zeggen het, maar als ik op de Alpha berg hang is het rechtsvoor toch ook best druk ;)
Ik dacht dat het kwam van de oude Bravo? Die s nachts nog aan 1 kant dicht was en linksvoor de plek voor de ‘ekte ektes’ was om te rammen s nachts?

Maar dat kan ook gewoon onzin zijn haha

Users who are viewing this thread