Lowlands 2025

Vampire Weekend heeft bij het optreden op Lowlands Geese aangekondigd als voorprogramma. Die zaten niet tussen de eerste namen toch?
Zie ze op hun website alleen bij de Amerikaanse tourdata staan. Zou ook vrij snel op herhaling zijn op Lowlands, hoewel ze zeer welkom zijn.

Vampire Weekend heeft bij het optreden op Lowlands Geese aangekondigd als voorprogramma. Die zaten niet tussen de eerste namen toch?
Als je die instagrampost bedoeld; sterretje is Geese, bolletje is een festival. Er staat duidelijk een bolletje achter Lowlands. Dus vanuit daar kan je niet zoveel halen.

Neemt niet weg dat Geese en/of Turnstile nog steeds wel kunnen komen trouwens.

Als je die instagrampost bedoeld; sterretje is Geese, bolletje is een festival. Er staat duidelijk een bolletje achter Lowlands. Dus vanuit daar kan je niet zoveel halen.

Neemt niet weg dat Geese en/of Turnstile nog steeds wel kunnen komen trouwens.
Ik was even compleet verbaasd waarom Turnstile support zou zijn van Vampire Weekend. Maar het zou gaan over een Billy Joel coverband?
Beide lijken mij 0 kans voor Lowlands

The Melvins of Sex Pistols ft. Frank Carter zou leuk zijn voor in de Heineken overdag. Laatst genoemde staat al op Jera, maar kan ook wel op beide lijkt me.

Users who are viewing this thread