Lowlands 2025

Roisin Murphy zat bijvoorbeeld vorig jaar in de eerste drop van Rock en Seine en juist in de tweede van Lowlands. Misschien om de tweede drop te versterken of misschien was ze nog niet geboekt. Ik blijf voor deze editie dromen van Doechii, maar ik zou eigenlijk denken dat je dan haar momentum van de Grammys gebruikt voor de eerste drop.
Ah ja goed punt. En Roisin Murphy was meteen een van de beste van het weekend

Hebben mensen hier ervaring met die groepscamping XXLLuxe plekken? Stond eerst tussen de 15-18 2 persoons tentjes maar nu opeens 10, terwijl we daar nu vanuit zijn gegaan haha

Edit: ik zie ook dat er nu bij staat dat ze op camping 4 staan, terwijl op de plattegrond camping 1 staat

Hebben mensen hier ervaring met die groepscamping XXLLuxe plekken? Stond eerst tussen de 15-18 2 persoons tentjes maar nu opeens 10, terwijl we daar nu vanuit zijn gegaan haha

Edit: ik zie ook dat er nu bij staat dat ze op camping 4 staan, terwijl op de plattegrond camping 1 staat
Wij stonden vorig jaar met gemak met 8 “grote” tenten (3 en 4 persoons) op de Large plek (10x10). Collega stond met 13 tentjes op deze plek.

Dan red je 15-18 tentjes makkelijk op de 12x12 plek lijkt mij…

• Leuk
Waarderingen: rrr

Bedoelde ze niet 15 tot 18 personen ipv tentjes? Vind 18 tentjes best fors voor 12 bij 12. Tenzij er geen picknick tafels in het midden staan, dan is het opzich wel te doen.

Wij hadden iig vorig jaar de 10x10 met picknick tafel in het midden en hebben van te voren met wat hulp van de festileaks Lowlands whatsapp groep een tekening gemaakt over de indeling. Waarbij de paarse 1/2 persoons pop-up tentjes zijn, de blauwe een 3 persoons pop-up en de rode grote 4/5 persoons tenten zijn, dan wisten we in ieder geval van te voren of het ging lukken.
1739868670370.png

Bedoelde ze niet 15 tot 18 personen ipv tentjes? Vind 18 tentjes best fors voor 12 bij 12. Tenzij er geen picknick tafels in het midden staan, dan is het opzich wel te doen.

Wij hadden iig vorig jaar de 10x10 met picknick tafel in het midden en hebben van te voren met wat hulp van de festileaks Lowlands whatsapp groep een tekening gemaakt over de indeling. Waarbij de paarse 1/2 persoons pop-up tentjes zijn, de blauwe een 3 persoons pop-up en de rode grote 4/5 persoons tenten zijn, dan wisten we in ieder geval van te voren of het ging lukken.
Bekijk bijlage 12946
Ik heb iets soortgelijks gedaan haha, maar hierdoor kwamen we eracher dat het écht niet ging passen.

1739875837909.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Spook, rrr en Davidd
Voor wat betreft de groepsplekken: ik heb nu al twee jaar meegemaakt dat onze buren hun veld door afzeggers niet vol kregen en die het totaal niet erg vonden om wat ruimte af te staan aan groepen die het wat krap hadden (uiteraard tegen meebetaling)?

• Leuk
Waarderingen: rrr
Voor wat betreft de groepsplekken: ik heb nu al twee jaar meegemaakt dat onze buren hun veld door afzeggers niet vol kregen en die het totaal niet erg vonden om wat ruimte af te staan aan groepen die het wat krap hadden (uiteraard tegen meebetaling)?
dito op de campercamping, als er een stukje gras over is mag daar meestal gewoon een tentje op!

• Leuk
Waarderingen: Spook
dito op de campercamping, als er een stukje gras over is mag daar meestal gewoon een tentje op!
Ja precies. Hebben wij vorig jaar ook gedaan. Naast ons was een gezelschap met 2 plekken, 2 campers en wat losse tentjes. Wij waren met z’n tweeën met 1 camper. Dus gewoon een stukje afgestaan. Waarom zou je moeilijk doen over een paar centimeter? Je komt voor de gezelligheid.

Zitten hier fans van Goldkimono? Stond in 2022 op Lowlands maar heb het idee dat ik er hiet weinig over hoor/lees? Net even doorgeluisterd maar lijkt me ook een beetje een grijze muis in de line-up. Of mis ik iets?

Zitten hier fans van Goldkimono? Stond in 2022 op Lowlands maar heb het idee dat ik er hiet weinig over hoor/lees? Net even doorgeluisterd maar lijkt me ook een beetje een grijze muis in de line-up. Of mis ik iets?
Een beetje de quarter pounder bij de mcdonalds. Bij niemand echt de favoriete burger, maar als je hem eenmaal bent aan het eten best wel prima. Zodra je hem dan op hebt, zul je de volgende keer wel liever iets anders bestellen.

Twee keer gezien, één keer vond ik het wel leuk en de tweede keer (DTRH) best wel saai.

Net als Kruangbin een prima act om op zondagmiddag een beetje bij in slaap te dommelen al liggend op de Alphaheuvel, als er niks leukers te doen is.

• Leuk
Waarderingen: davadude

Users who are viewing this thread