Lowlands 2025

Ik heb het gevoel dat we al redelijk gevuld zijn met grote namen. Een Doechii, Aurora of Empire of the Sun zou ik niet meer verwachten als ik eerlijk ben.
Een mens mag hopen, haha. In 2022 nog oa Burna Boy, The Kooks, OATW; 2023 oa nog Boygenius, First Aid Kit, Pusha T en Raye en in 2024 Roisin Murphy, Teddy Swims en Air dus ik hou nog hoop, haha. Ook omdat de drie door jou genoemde artiesten vgm niet als bijzonder groot worden aangekondigd

Is Foster the People nog een optie trouwens? Die dook vorig jaar ook ineens op op t gelekte blokkenschema maar bleek toen niet te komen. Zag ze wel op andere festivals deze zomer maar kan me zo niet voor de geest halen welke...
zou ik super vet vinden, maar denk het niet? staan deze zomer alleen op NOS Alive in Portugal, waarvan op dit moment niet één naam van de lineup ook op LL staat (wel écht een vette lineup hebben ze daar). misschien eindelijk in 2026?? (iedereen die Foster the People tof vind: ga zeker naar Wallows kijken!!)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BeWario
Ik heb het gevoel dat we al redelijk gevuld zijn met grote namen. Een Doechii, Aurora of Empire of the Sun zou ik niet meer verwachten als ik eerlijk ben.
Ik zou het wel hopen, vooral Doechii om de hiphop wat aan te vullen. Dat is nu alleen A$AP Rocky (als ie niet vast zit) en Nemzz

• Leuk
Waarderingen: micham en rrr
Een mens mag hopen, haha. In 2022 nog oa Burna Boy, The Kooks, OATW; 2023 oa nog Boygenius, First Aid Kit, Pusha T en Raye en in 2024 Roisin Murphy, Teddy Swims en Air dus ik hou nog hoop, haha. Ook omdat de drie door jou genoemde artiesten vgm niet als bijzonder groot worden aangekondigd
Hmm ja misschien heb je gelijk. Gevoelsmatig is de bovenkant al aardig verzadigd. Maar er zal idd vast nog wat bijkomen. Sharon van Etten zie ik eigenlijk wel als een zekerheidje.

• Leuk
Waarderingen: rrr
zou ik super vet vinden, maar denk het niet? staan deze zomer alleen op NOS Alive in Portugal, waarvan op dit moment niet één naam van de lineup ook op LL staat (wel écht een vette lineup hebben ze daar). misschien eindelijk in 2026?? (iedereen die Foster the People tof vind: ga zeker naar Wallows kijken!!)
Ze staan ook op INMusic (https://www.inmusicfestival.com/en/program/2025) in Kroatië en volgens mij doen ze nog andere festivals in Portugal/Spanje idd.
Lijkt me niet dat ze voor voor enkele shows naar EU komen. Hopelijk komen ze nog langs Lowlands of Down the Rabbit Hole.

Confused Steve Brule GIF by MOODMAN

Ben eigenlijk wel benieuwd waar ze Joep Beving gaan neer zetten. Mij lijkt de Bravo daar wel vet voor. Maar weet totaal niet hoe groot ik hem moet inschatten 😅

• Leuk
Waarderingen: Spook
Ben eigenlijk wel benieuwd waar ze Joep Beving gaan neer zetten. Mij lijkt de Bravo daar wel vet voor. Maar weet totaal niet hoe groot ik hem moet inschatten 😅
Aangezien het met orkest is denk ik het wel, andere podia zullen wellicht te klein zijn

Users who are viewing this thread