Lowlands 2025

Van mij mag Paul Kalkbrenner ook wel weer langskomen. Wat was dat lekker de laatste keer in de Alpha, lekker de regen weg dansen met heel veel gezellige mensen om me heen.
Ik kijk af en toe nog die show terug op YouTube. Wat een regen dat moment. Was doorweekt tot aan me sokken, maar het maakte niks uit. Wat een heerlijk optreden zeg en wat een gezelligheid bij de alpha.
Laten we hopen dat ie nog een keer komt. 10 keer liever dan een KI/KI en JJ.

Toen overigens wel even naar de tent voor droge kleren 😉

Lambrini Girls mag ook wel doorkomen van die namen.
Is een Franz Ferdinand nog iets wat toegevoegd kan worden aan de line-up? Volgens mij werkte dat de laatste keer best goed in de Alpha.

Lambrini Girls mag ook wel doorkomen van die namen.
Is een Franz Ferdinand nog iets wat toegevoegd kan worden aan de line-up? Volgens mij werkte dat de laatste keer best goed in de Alpha.
Zijn wel al een van de dragende namen op Bospop. Sluit 't niet per se uit, maar verkleint de kans wel wat denk ik.

Zijn wel al een van de dragende namen op Bospop. Sluit 't niet per se uit, maar verkleint de kans wel wat denk ik.
Ding is wel dat die daarnaast nog een paar shows in Nederland doen, waaronder in jouw geliefde Tivoli en het Zuiderparktheater (beide al uitverkocht). Als LL daar ook nog eens bijkomt, wordt het wel een beetje overkill, niet?

Ding is wel dat die daarnaast nog een paar shows in Nederland doen, waaronder in jouw geliefde Tivoli en het Zuiderparktheater (beide al uitverkocht). Als LL daar ook nog eens bijkomt, wordt het wel een beetje overkill, niet?
Was die shows alweer vergeten inderdaad, gaat 'm dit jaar niet worden.

Paar jaar geleden stond Sr. Reg om Lima af te sluiten en breken op de zondag. Iemand een idee of er weer een soort Ierse Folk/piraat achtig iets in de line-up zit of kan ik dit beter vragen na definitieve drop?

In eerste instantie enthousiast over Job Jobse b2b KI/KI, echter ik begin toch te twijfelen. Ten opzichte van Charlotte de Witte 2 jaar geleden zijn er toch wel verschillen: weinig eigen muziek en (nog) geen specifieke festivalshow. Mochten ze in de Alpha staan zullen ze flink moeten investeren in iets speciaals, anders wordt het sfeerloos.
Misschien kunnen ze via een zipline het podium opkomen?

Nadat de line up me niet echt omver heeft geblazen moet ik toch zeggen dat ik er toch weer erg veel zin in krijg als ik die playlist luister. Bijna alles wat ik nog niet kende klinkt aangenaam. Dat is wel eens anders geweest. Blij met mn ticket!

• Leuk
Waarderingen: sjoeske, Brian en rrr
Paar jaar geleden stond Sr. Reg om Lima af te sluiten en breken op de zondag. Iemand een idee of er weer een soort Ierse Folk/piraat achtig iets in de line-up zit of kan ik dit beter vragen na definitieve drop?
Black Country, New Road komt er wellicht een heeeeeeeeel klein beetje in de buurt, maar de afsluitende Lima feestband komt in een latere drop.

In ieder geval niet: Dropkick Murphys (staan op een ander festival in Den Bosch) en Flogging Molly (zanger ernstig ziek).

• Leuk
Waarderingen: huug

Users who are viewing this thread