Lowlands 2025

Blijkt maar weer dat het een aantal jaartjes geleden is voor mij + eerste keer camper plekken, want in mijn geheugen was de campercamping altijd bizar ver weg van het terrein. Mag ik uit de map concluderen dat deze camping toch heerlijk dichtbij het terrein is, en hoe was dit vorig jaar?

Ik had trouwens een tijdje gelden deze podcast geluister. Beetje droge kost en niet heel veel bijzondere verhalen, maar toch best grappig (en ja ze hebben het over de Miele Powerwash):
Ik heb deze gisteravond eens in de auto geluisterd en vond het zeer boeiend! Thanks :)

Ik vond het alleen jammer dat de presentator niet vroeg waarom de Powerwash gestopt was aangezien het zo een groot succes was.

(Als ik een gok mag doen zal het met kosten en duurzaamheid te maken hebben;) )

• Leuk
Waarderingen: Joris
Blijkt maar weer dat het een aantal jaartjes geleden is voor mij + eerste keer camper plekken, want in mijn geheugen was de campercamping altijd bizar ver weg van het terrein. Mag ik uit de map concluderen dat deze camping toch heerlijk dichtbij het terrein is, en hoe was dit vorig jaar?
Ligt ook erg aan waar je staat op de campercamping. Het voorste gedeelte is vrij dichtbij de Heineken ingang (5-10 minuten lopen). Het achterste mag je als snel ruim 5 minuten voor bijtellen.

• Confetti
Waarderingen: Cooklu
Ik heb vorig jaar m’n Strava aangezet om de afstand te zien vanaf de uitgang bij de Heineken. Ik stond iets voorbij het sanitairgebouw op de campercamping.

Bijlagen

• IMG_3788.jpeg
    IMG_3788.jpeg
    131,6 KB · Weergaven: 26
  • Leuk
Waarderingen: Davidd, Cooklu en Flynn
Iemand een idee waarom er geen groepsplekken zonder partytent en bierbankset meer zijn? Voor dezelfde oppervlakte betaal je nu bijna €200 meer

Users who are viewing this thread