Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De populairste act op Lowlands in een kleine tent proppen waarbij je ook niets kan afsluiten (of meekrijgen als je buiten staat), met veel bezoekers aan de drugs. Dat zal vast zonder problemen gaan!
Ik denk oprecht dat je Job Jobse en Ki/Ki beter een allnighter in de Bravo kunt geven dan 90 minuten op de Alpha. Daarmee heb je nog kans dat je het publiek wat spreidt over de tijd en krijg je niet zo'n enorme piek richting Alpha als tijdens CdW.
Ik denk oprecht dat je Job Jobse en Ki/Ki beter een allnighter in de Bravo kunt geven dan 90 minuten op de Alpha. Daarmee heb je nog kans dat je het publiek wat spreidt over de tijd en krijg je niet zo'n enorme piek richting Alpha als tijdens CdW.
Zou voor mij betekenen dat ik ze oversla. Dat wordt namelijk een hele avond een volgepropte Bravo. Nu in de Alpha met wat meer ruimte wil ik ze nog wel meemaken.
Jij hebt nog geen enkele positieve opmerking geplaatst wbt Lowlands volgens mij. Heb je een hekel aan het festival zelf? Of ben je iemand die vind dat de line-ups van LL echt niet goed zijn?
Jij hebt nog geen enkele positieve opmerking geplaatst wbt Lowlands volgens mij. Heb je een hekel aan het festival zelf? Of ben je iemand die vind dat de line-ups van LL echt niet goed zijn?
Heb na een eerste luisterronde al een hoop leuks voorbij horen komen. Vooral Royel Otis en Wallows kunnen me wel bekoren. Is er nog iets wat ik voor een tweede ronde echt niet over moet slaan?
Heb na een eerste luisterronde al een hoop leuks voorbij horen komen. Vooral Royel Otis en Wallows kunnen me wel bekoren. Is er nog iets wat ik voor een tweede ronde echt niet over moet slaan?
Tramhaus, Deadletter, Marathon, the Murder Capital, BCNR. Het meeste is wel iets harder of minder toegankelijk vergeleken met Royal Otis en the Wallows.
Lowlands als totaal event is geweldig, hadden ze de line-up van DTRH gehad was het voor mij helemaal perfect, maar ja ik ga voor de line-up dus op naar de groene heuvels, doeii!
Lowlands als totaal event is geweldig, hadden ze de line-up van DTRH gehad was het voor mij helemaal perfect, maar ja ik ga voor de line-up dus op naar de groene heuvels, doeii!
In mijn luisterrondes tot nu toe een paar hele leuke dingen tegengekomen. O.a. Jalen Ngonda, Raye en Lola Young.
Wat betreft nachtprogramma hoop ik dat het niet alleen maar D&B en Garage zal worden. Een Sarah Landry lijkt mij echt geweldig en Benwal mag ook nog een keer terugkomen wat mij betreft.
Als je het hebt over Ki/Ki en JJ dan wel ja. Enige probleem met de Alpha is natuurlijk de 1-uur grens. Dus denk gewoon een afsluiter tot half 1 na een andere headliner