Lowlands 2025

Ik hoop het wel, dat was echt een toevoeging. En dan mogen ze de toegift met verzoeknummers achterwege laten 😄
Zo, nou. Wat een ellende was dat! Zo'n geweldig concert geven en dan daarna met de toegift volledig de mist ingaan. Het was ook niet eens leuk of goed. Het was alleen maar vervelend en heel slecht, en duurde ook nog eens veel te lang. Ik kan niet begrijpen hoe zij dachten dat dat een goed idee was.

Maar ik ga ervan uit dat dat met een slot van een uur of zo niet gebeurd, en dan is het voor iedereen een zeer warm aanbevolen optreden, want hun eigen show is ontzettend goed.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Steve
Zo, nou. Wat een ellende was dat! Zo'n geweldig concert geven en dan daarna met de toegift volledig de mist ingaan. Het was ook niet eens leuk of goed. Het was alleen maar vervelend en heel slecht, en duurde ook nog eens veel te lang. Ik kan niet begrijpen hoe zij dachten dat dat een goed idee was.

Maar ik ga ervan uit dat dat met een slot van een uur of zo niet gebeurd, en dan is het voor iedereen een zeer warm aanbevolen optreden, want hun eigen show is ontzettend goed.
Ook eens dat het concert echt goed werd vanaf Ice Cream Piano, toen het doek omlaag ging.

Dat einde vond ik juist wel een heel leuk toetje (maar lijkt me inderdaad niet iets voor een festivalset).

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Zou Horsegiirl dit jaar overdag geprogrammeerd staan (bijvoorbeeld het slot van Partiboii69 in 2023) gezien er verder nog geen nachtprogramma is aangekondigd?

Mja, ik zie dat stuk met die covertjes voelt van mijn part ook niet helemaal aan als feitelijke show, inderdaad gewoon wat lol trappen erna. Scheelt dat we daarvoor ook echt al een lange VW show kregen met een dikke setlist en productie. Toen ze eindigden met Hope (heerlijk lang nummer trouwens) was ik echt helemaal verzadigd.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Zou Horsegiirl dit jaar overdag geprogrammeerd staan (bijvoorbeeld het slot van Partiboii69 in 2023) gezien er verder nog geen nachtprogramma is aangekondigd?
Denk dat dit gewoon een uitzondering is zodat het meteen duidelijk is dat ze weer komt na vorig jaar

Users who are viewing this thread