Lowlands 2025

Kwam er gister pas achter dat Suki Waterhouse de actrice van Daisy Jones & the Six is. Eeuwig jammer dat ze daar geen muziek van heeft in haar setlist (maar wat niet is kan misschien nog komen..).

Kwam er gister pas achter dat Suki Waterhouse de actrice van Daisy Jones & the Six is. Eeuwig jammer dat ze daar geen muziek van heeft in haar setlist (maar wat niet is kan misschien nog komen..).
Zij is in de serie lid van de band, maar niet de frontvrouw van de band.

Ik doe ook mee aan de voorpret!

Must: Chappell Roan | Job & Ki/Ki | Royel Otis
Graag: Anthony Szmierek | A$AP Rocky | BCNR | Chase & Status | Fontaines D.C. | Jamie XX | London Grammar | MK.Gee | Suki Waterhouse
Eventueel/als ik er toch ben: Amaarae | CMAT | Horsegiirl | Jalen Ngonda | Joep Beving | Lola Young | Maan | NNO | Papa Roach | QOTSA | Raye | Soft Launch | Vampire Weekend
Met een grote boog omheen: Khruangbin

Veel in de derde categorie staat daar omdat ik het al eens heb gezien (Fontaines en Jamie ook, maar dat wil ik gewoon graag nog een keer zien :-)). Wat er niet bijstaat, moet ik me nog even goed voor inluisteren :-)

Door de aankondiging van de ArenA show van Kendrick & SZA kunnen we ook wel vergeten dat zij (en vooral Kendrick) ooit nog op LL te zien is, haha

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread