Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik verwacht ze juist als bravo headliner naar Chappel Roan. ze hadden het over de "4de headliner". dus dan zou je die daarnaast zetten denk ik. maar dan staan KIK en JJ misschien na Chappel roan in de alpha.
Kwam er gister pas achter dat Suki Waterhouse de actrice van Daisy Jones & the Six is. Eeuwig jammer dat ze daar geen muziek van heeft in haar setlist (maar wat niet is kan misschien nog komen..).
Kwam er gister pas achter dat Suki Waterhouse de actrice van Daisy Jones & the Six is. Eeuwig jammer dat ze daar geen muziek van heeft in haar setlist (maar wat niet is kan misschien nog komen..).
Must: Chappell Roan | Job & Ki/Ki | Royel Otis Graag: Anthony Szmierek | A$AP Rocky | BCNR | Chase & Status | Fontaines D.C. | Jamie XX | London Grammar | MK.Gee | Suki Waterhouse Eventueel/als ik er toch ben: Amaarae | CMAT | Horsegiirl | Jalen Ngonda | Joep Beving | Lola Young | Maan | NNO | Papa Roach | QOTSA | Raye | Soft Launch | Vampire Weekend Met een grote boog omheen: Khruangbin
Veel in de derde categorie staat daar omdat ik het al eens heb gezien (Fontaines en Jamie ook, maar dat wil ik gewoon graag nog een keer zien ). Wat er niet bijstaat, moet ik me nog even goed voor inluisteren
Dat weet ik niet, maar verwacht het niet. Ik verwacht dat het een tijdslot gaat worden net als Underworld 2 jaar geleden, maar dan wel een set van 1,5 uur.
Dat weet ik niet, maar verwacht het niet. Ik verwacht dat het een tijdslot gaat worden net als Underworld 2 jaar geleden, maar dan wel een set van 1,5 uur.
Als Kiki en JJ in de Heineken staan dan gaan we love parade taferelen meemaken. Zou ik niet te hard op rekenen. Die staan in de Alpha en klinkt plausibel na qotsa.
Als Kiki en JJ in de Heineken staan dan gaan we love parade taferelen meemaken. Zou ik niet te hard op rekenen. Die staan in de Alpha en klinkt plausibel na qotsa.
De populairste act op Lowlands in een kleine tent proppen waarbij je ook niets kan afsluiten (of meekrijgen als je buiten staat), met veel bezoekers aan de drugs. Dat zal vast zonder problemen gaan!