Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoop zelf dat Fontaines DC en Vampire Weekend in de Bravo staan. London Gramar lijkt me niet helemaal te gaan werken in de Alpha, dus hoop ook dat zij in de Bravo staat.
London Grammar vorige keer in de Bravo was magisch. Dus hoop weer daar. Zou denk wegvallen in de alpha. VW en Fdc allemaal mooie spots voor nachtprogramma in de Bravo.
Haha, wat een onzin zeg, dus Lowlands mag geen nostalgische rock acts boeken? Schrijf dan een QOTSA ook maar meteen af.. Toch heerlijk dat er voor de liefhebbers ook dit soort acts tussen staan.
Mwoa, als punkband covers als Still DRE gaan doen met een Limp Bizkit sausje dan kan ik dat al snel niet serieus meer nemen. Nou hoeft niet alle muziek serieus te zijn maar hier slaat punk een klein beetje mis, voor mij althans. Maar inderdaad, aan energie geen gebrek.
Mwoa, als punkband covers als Still DRE gaan doen met een Limp Bizkit sausje dan kan ik dat al snel niet serieus meer nemen. Nou hoeft niet alle muziek serieus te zijn maar hier slaat punk een klein beetje mis, voor mij althans. Maar inderdaad, aan energie geen gebrek.
Ik wacht al jaren op het moment dat we Nu Metal eens en voor altijd achter ons kunnen laten. Nog steeds niet dus.
Maar ik wens iedereen die wil gaan veel plezier, hoor.
Ik denk dat Jamie xx, Fontaines, en London Grammar/Vampire Weekend de Bravo afsluiters gaan worden. Ik zie ze of Vampire Werkend naar de Alpha verplaatsen als sub, of London Grammar op de Sampha spot neerzetten, als Bravo Sub
Ah sorry, ik bedoelde eerder dat ik London Grammar niet naar Bravo sub geschoven zie worden, omdat die te groot zijn daarvoor. VW op de Alpha zie ik ook nog wel gebeuren ja (wellicht wel als tweedelaatste, vergelijkbaar met Foals)
Door de vele acts die ik wil zien wordt het waarschijnlijk lastig om te kiezen tussen eerder weg bij de bravo headliner of achteraan aansluiten bij de alpha headliner.