Lowlands 2025

Wat ik wel mooi vind om te zien is de handel van de kaarten op marktplaats. Altijd die groepjes die zogenaamd verkeerd communiceren en teveel kaarten kopen. Er dan wel geld bovenop gooien om 50 of 100 euro winst te maken. Maar zelfs de mensen die de gewone prijs vragen verkopen niet. Waarschijnlijk zijn de kopers wat huiverig omdat de kaarten pas 2 juni overgezet kunnen worden. Misschien en hopelijk leren de mensen het af om extra kaarten voor extra winst te kopen. Zo kunnen de echte liefhebbers gewoon naar Lowlands zonder stress tijdens de verkoop.
Als we allemaal nou gewoon onzinbiedingen blijven doen, wellicht helpt het een beetje.

De hype is gewoon veel minder geworden idd. Merken jullie dat niet om jullie heen dan?
De hype bij mijn groep is er, het geld niet. De helft gokt op een paar tientjes goedkoper in de resale.

Ben idd wel benieuwd naar de beweegredenen van mensen om niet meer te gaan. Ik heb ook geen idee wat het verloop van bezoekers bij LL is (mensen die niet meer gaan door kinderen, ouder worden, vakantieplannen, andere festivals etc). Kan me iig wel voorstellen dat het als student/jongere moeilijker wordt om je vrienden te overtuigen om voor een heel weekend minstens 500 euro uit te geven, als je ook naar Sziget kan gaan, of een luxe villa elders in een goedkoop vakantieland kan boeken. Dan neemt de aanwas wel af

En in dat opzicht ben ik helemaal vóór het beleid van BKS met een jongeren ticket, omdat zij de aanwas en toekomst van het festival zijn

Edit: voordeel is dan wel dat mensen die voor de gezelligheid ipv de muziek meegingen mogelijk eerder thuis blijven, dus wie weet krijgen we weer festivals met muziekliefhebbers ipv borrelaars. Heeft ook wel iets knus

Laatst bewerkt:
Ik ben er ook weer bij dit jaar. Voor mij is dit nu al de beste line-up van alle NL festivals post covid.

Must: Chappell Roan, Fontaines D.C., RAYE, Vampire Weekend, Suki Waterhouse, Royel Otis
Graag: CMAT, Mk.Gee, Wallows, Lola Young, QOTSA, Bambie Thug, Chase & Status, Job Jobse & Ki/Ki, Cat Burns
Eventueel/als ik er toch ben: BCNR, bby, Jamie XX, Horsegiirl, A$AP Rocky, London Grammar, Papa Roach, Sofia Isella, Amaarae
Met een grote boog omheen: Gotu Jim, Frenna, de Hacienda

Vorig jaar was voor mij juist de één van de beste in mijn 10 edities, maar dit jaar ziet het er ook al best prima uit

Must: Queens of the Stone Age | Fontaines D.C | MK.Gee | Royel Otis
Graag: Chappel Roan | BNCR | Job & KiKi | Molchat Doma | Soft Launch | Vampire Weekend
Eventueel/als ik er toch ben: ASAP | bby | Chase & Status | horsegiirl | Jamie XX | Joep Beving | LA LOM
Met een grote boog omheen: Goldkimono | Marc Rebillet | Alpha meezing-act
Nog hoop op: Doechii | MJ Lenderman | Sammy Virji

Zo'n formuliertje is altijd leuk!
Must: Chappell Roan | Queens of the Stone Age | Fontaines D.C
Graag: Amaarae | Anthony Szmierek | BCNR | Jamie XX | MK.Gee | RAYE | Vampire Weekend
Eventueel/als ik er toch ben: Chase & Status | Horsegiirl | Job & KiKi | Joep Beving | Lola Young | NNO | Soft Launch | Wallows | Gotu Jim
Met een grote boog omheen: London Grammar | Marc Rebillet | Papa Roach

Jalen Ngonda, Montell Fish, Suki Waterhouse, Bby, Sofia Isella en Soft Launch hebben mijn aandacht maar moet ik nog goed inluisteren.

Laatst bewerkt:
Must: Chapelle Roan, Fontaines D.C., Vampire Weekend, Lola Young,
Graag: Queens Of The Stone Age, Chase & Status, London Grammar, Raye, The Chats, Horsegiirl, Jalen Ngonda, Molchat Doma, The Muder Capital
Eventueel/als ik er toch ben: A$AP Rocky, Papa Roach, Eivor, Joep Beving & Residentie Orkest, Marathon,
Met een grote boog omheen: Maan, Gotu Jim,
Nog hoop op: MJ Lenderman, Nelly Furtado, Refused, Sharon van Etten, Lambrini Girls

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Graag: Amaarae | Anthony Szmierek | BNCR | Jamie XX | MK.Gee | RAYE | Vampire Weekend
Eventueel/als ik er toch ben: Chase & Status | Horsegiirl | Job & KiKi | Joep Beving | Lola Young | NNO | Soft Launch | Wallows | Gotu Jim

Jalen Ngonda, Montell Fish, Suki Waterhouse, Bby, Sofia Isella en Soft Launch hebben mijn aandacht maar moet ik nog goed inluisteren.
Vooral in de "boog omheen"-acts ervaar ik herkenning hahaha. Ik ga op jouw tips letten de komende tijd ;).

• Geweldig
Waarderingen: koekebakker
Is er ook iemand wie het niet gelukt is om kaartjes te fixen of vriendengroepen die niet genoeg kaarten hebben? Lett iedereen die ik ken en die wil gaan heeft ook een kaartje. In schril contrast met voorgaande jaren.

Is er ook iemand wie het niet gelukt is om kaartjes te fixen of vriendengroepen die niet genoeg kaarten hebben? Lett iedereen die ik ken en die wil gaan heeft ook een kaartje. In schril contrast met voorgaande jaren.
Heb van niemand gehoord dat ze geen kaartje konden krijgen. Het was gisteren gewoon niet daadwerkelijk uitverkocht, hoogstens een inschatting van Mojo/Ticketswap dat het wel zo was op basis van de wachtrij.

Vraag me echt af wie zo'n Marc Rebillet boekt, en vooral wat daar dan je gedachtegang bij is. Paar optredens die ik van hem heb gezien druipen letterlijk van het ongemak

Vraag me echt af wie zo'n Marc Rebillet boekt, en vooral wat daar dan je gedachtegang bij is. Paar optredens die ik van hem heb gezien druipen letterlijk van het ongemak
Ik vind het ook echt verschrikkelijk, maar sommige mensen vinden zo’n gimmick-act helemaal geweldig… Ieder zo zijn ding, maar ik ga daar zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven. 😅

Dat is ook mijn ervaring. Iedereen om me heen die nu al een kaart wilde, heeft er eentje kunnen scoren.
Wie nog niet heeft gekocht, gokt op goedkope last minute tickets.

• Leuk
Waarderingen: daily
Ik had dus nog nooit van die gast gehoord tot de line up bekend werd gemaakt, en na de eerste luisterbeurt ook niet echt onder de indruk, dus laat die lekker aan mij voorbijgaan.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Graag: Amaarae | Anthony Szmierek | BCNR | Jamie XX | MK.Gee | RAYE | Vampire Weekend

Jalen Ngonda zag ik op RW afgelopen jaar. Was erg leuk!

Marc Rebillet vond ik vorige editie op Lowlands inderdaad "best geinig" maar het is en blijft een gimmick en dan is er weinig ruimte voor ontwikkeling imo.

Users who are viewing this thread