Lowlands 2025

Even gestolen uit het DTRH topic:

Must: Deadletter, Fontaines D.C., Vampire Weekend, BCNR, Tramhaus, Molchat Doma, Joep Beving.
Graag: Marathon, the Chats, Wallows, Royal Ottis, QOTSA, London Grammar, Papa Roach , the murder capital, Chase & Status, NNO.
Eventueel/als ik er toch ben: Goldkimono, Khruangbin, Jamie XX
Met een grote boog omheen: de drukte bij JJ en Ki/Ki.

Even gestolen uit het DTRH topic
Oeh lijstjes, leuk:

Must: BCNR, Chase & Status, Fontaines DC, Joep Beving, London Grammar, QOTSA, Royel Otis, Vampire Weekend

Graag: The Chats, Jamie xx, La Lom, Molchat Doma, mk.gee, NNO, Tramhaus

Eventueel/als ik er toch ben: Marc Rebillet, Chappell Roan

Met een grote boog omheen: Ki/Ki & JJ.

• Leuk
Waarderingen: Bob105 en Davidd
Leuk. Lijstjes.
Must: Fontaines D.C, Queens of the Stone Age, Royel Otis,
Graag: Jamie XX, The Chats, Job Jobse & Ki/ki, Chappel Roan, Molchat Doma, Vampire Weekend, Chase and Status, BCNR, Deadletter, Murder Capital, Asap Rocky, CMAT, Eivor, Tramhaus,
Eventueel/als ik er toch ben: Maan, NNO, RAYE, Wallows,
Met een grote boog omheen: Marc Ribellet, Khruangbin, London Grammar, Papa Roach,

Weinig écht must sees eigenlijk. Fontaines en QOTSA wel beide gezien en steengoed uiteraard. Vrijwel alle kleine namen nog niet echt gecheckt maar daar zal ongetwijfeld nog wel wat kwaliteit zitten.

Eigenlijk heb ik best veel zin in die set van Job en kiki. No shame. Als Job maar van de bubbling af blijft dit keer.

Kaartje binnen. Ik heb er echt super veel zin in. Of ASAP Rocky een headline spot verdient valt over te discussiëren. Ik heb in ieder geval heel veel zin in zijn optreden. Hij was ook headliner van Woo Hah in 2018 en ik heb toen ontzettend van zijn optreden genoten. Er was echt totaal geen regen gevallen in de maanden voor Woo Hah dus bij elke moshpit kwam er een ongelooflijke stofwolk naar boven. Weet nog goed hoe we met zijn allen volledig onder het stof, lichtelijk uitgeput door de hitte stonden te wachten tot ASAP Rocky ging beginnen. Toen hij opkwam en begon met ASAP Forever en iedereen tegelijkertijd ging springen en "GANG" begon te schreeuwen op de muziek. Dat was zo'n ziek euforisch moment en voor mij één van de meest onvergetelijke momenten wat ik ooit tijdens een concert of festival heb mee gemaakt. Ik hoop dat moment op lowlands te herleven

• Leuk
Waarderingen: markvdrheijden en Brian

Users who are viewing this thread