Lowlands 2025

Of zouden de groepstickets verkoop tegen vallen? En dat ze die nu mondjes maat in de gewond verkoop zetten?

Even gestolen uit het DTRH topic:

Must: Deadletter, Fontaines D.C., Vampire Weekend, BCNR, Tramhaus, Molchat Doma, Joep Beving.
Graag: Marathon, the Chats, Wallows, Royal Ottis, QOTSA, London Grammar, Papa Roach , the murder capital, Chase & Status, NNO.
Eventueel/als ik er toch ben: Goldkimono, Khruangbin, Jamie XX
Met een grote boog omheen: de drukte bij JJ en Ki/Ki.

Leuk. Lijstjes.
Must: Fontaines D.C, Queens of the Stone Age, Royel Otis,
Graag: Jamie XX, The Chats, Job Jobse & Ki/ki, Chappel Roan, Molchat Doma, Vampire Weekend, Chase and Status, BCNR, Deadletter, Murder Capital, Asap Rocky, CMAT, Eivor, Tramhaus,
Eventueel/als ik er toch ben: Maan, NNO, RAYE, Wallows,
Met een grote boog omheen: Marc Ribellet, Khruangbin, London Grammar, Papa Roach,

Weinig écht must sees eigenlijk. Fontaines en QOTSA wel beide gezien en steengoed uiteraard. Vrijwel alle kleine namen nog niet echt gecheckt maar daar zal ongetwijfeld nog wel wat kwaliteit zitten.

Eigenlijk heb ik best veel zin in die set van Job en kiki. No shame. Als Job maar van de bubbling af blijft dit keer.

Kaartje binnen. Ik heb er echt super veel zin in. Of ASAP Rocky een headline spot verdient valt over te discussiëren. Ik heb in ieder geval heel veel zin in zijn optreden. Hij was ook headliner van Woo Hah in 2018 en ik heb toen ontzettend van zijn optreden genoten. Er was echt totaal geen regen gevallen in de maanden voor Woo Hah dus bij elke moshpit kwam er een ongelooflijke stofwolk naar boven. Weet nog goed hoe we met zijn allen volledig onder het stof, lichtelijk uitgeput door de hitte stonden te wachten tot ASAP Rocky ging beginnen. Toen hij opkwam en begon met ASAP Forever en iedereen tegelijkertijd ging springen en "GANG" begon te schreeuwen op de muziek. Dat was zo'n ziek euforisch moment en voor mij één van de meest onvergetelijke momenten wat ik ooit tijdens een concert of festival heb mee gemaakt. Ik hoop dat moment op lowlands te herleven

Leuk. Lijstjes.
Must: Ki/Ki & JJ, A$AP Rocky, Chase & Status, Joep Beving + Orkest
Graag: QOTSA, Chappel, Fontaines, Jamie XX, Maan, Tramhaus, VW
Eventueel/als ik er toch ben: Frenna, Kruangbin, London Grammar, Gold Kimono, Gotu Jim
Met een grote boog omheen: NNO, Papa Roach.

Leuk. Lijstjes.
Must: A$AP Rocky, Fontaines D.C., RAYE
Graag: Job Jobse & KI/KI, Chappell Roan, Mk.gee, Jamie XX, Royel Otis, Vampire Weekend, Gotu Jim, Chase & Status
Eventueel/als ik er toch ben: BCNR, Wallows, Joep Beving, Jalen Ngonda, Goldkimono, Khruangbin

Ook nog even vergeleken met de eerste namen van vorig jaar. Was toen wel iets enthousiaster, maar nog steeds een mooie line-up en er komt nog veel bij :)

Mijn must sees:

Rocky want nog nooit gezien - FDC - Mk Gee - Vampire Weekend - Nemzzz - Royel Otis - Tramhaus - Antony Szmierek -

Okay leuk om te zien:

QOTSAQ - Chapell Roan (uit nieuwsgierigheid) - Chase & Status - Jamie Xx - BCNR - The Chats - CMAT - Deadletter - Horsegiirl - Joep Beving - Molchat Doma - The Murder Capital - Suki Waterhouse - La Lom - Warmduscher

En paar andere dingen moet ik eerst nog luisteren dus bovenstaande kan veranderen.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker en piep
Must: Chappell Roan, Fontaines D.C., BCNR, QOTSA

Graag: The Chats, horsegiirL, London Grammar, Molchat Doma, Royel Otis, Vampire Weekend

Eventueel/als ik er toch ben: A$AP Rocky, Antony Szmierek, CMAT, Joep Beving & Residentie Orkest, Luvcat, Mk.gee, bby, Noord Nederlands Orkest, Papa Roach, Tramhaus, Warmduscher, LA LOM, Suki Waterhouse

Must: Fontaines D.C., Chappell Roan, Vampire Weekend
Graag: Jamie XX, Royel Otis, Horsegiirl, Suki Waterhouse, Antony Szmierek
Eventueel/als ik er toch ben: BCNR, RAYE, QOTSA, C&S, Lola Young, Warmduscher

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Must: Chappell Roan, Queens of the Stone Age, Fontaines D.C., Jamie xx, Mk.gee, Lola Young, Suki Waterhouse
Graag: Chase & Status, Raye, Vampire Weekend, The Chats, CMAT, DEADLETTER, Molchat Doma, The Murder Capital, Tramhaus, Bambie Thug
Eventueel/als ik er toch ben: A$AP Rocky, Khruangbin, London Grammer, NNO, Papa Roach, BC,NR, Cat Burns, Jalen Ngonda, Royel Otis, Luvcat, Marathon, Soft Launch, Warmduscher
Met een grote boog omheen: Frenna & The Gang, Job Jobse & KI/KI

De rest kan ik nog niet zo over oordelen

• Leuk
Waarderingen: piep en WTSGD
Leuk. Lijstjes.
Must: Chappell Roan, Fontaines DC, Ki/Ki & Job Jobse, Joep Beving + Orkest, Mk.gee, Royel Otis, Molchat Doma
Graag: Lola Young, Suki Waterhouse, Sofia Isella, Eivor
Eventueel/als ik er toch ben: QOTSA, ASAP Rocky, Vampire Weekend, Jalen Ngonda, London Grammar
Met een grote boog omheen: Marc Ribellet (met afstand), Khruangbin, Papa Roach

Toch een hele prima score voor een eerste drop imo. Veel hangt natuurlijk ook af van tijd&plek, maar ziet er naar uit dat het een mooi gevuld spoorboekje gaat worden! En dan moet het nachtprogramma en het randprogramma nog komen.

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Wat ik wel mooi vind om te zien is de handel van de kaarten op marktplaats. Altijd die groepjes die zogenaamd verkeerd communiceren en teveel kaarten kopen. Er dan wel geld bovenop gooien om 50 of 100 euro winst te maken. Maar zelfs de mensen die de gewone prijs vragen verkopen niet. Waarschijnlijk zijn de kopers wat huiverig omdat de kaarten pas 2 juni overgezet kunnen worden. Misschien en hopelijk leren de mensen het af om extra kaarten voor extra winst te kopen. Zo kunnen de echte liefhebbers gewoon naar Lowlands zonder stress tijdens de verkoop.

Tot dusver:

Must: Joep Beving, Eivør, Job Jobse/KI/KI, Papa Roach
Graag: Bambie Thug, NNO, Khruangbin, Chappel Roan, Jamie XX, Marc Rebillet, Fontaines DC, Molchat Doma
Eventueel/als ik er toch ben: QUOTSA, Horsegiirl, Warmduscher, Cat Burns, the Chats
Met een grote boog omheen: A$AP Rocky, Nemzzz - eigenlijk alles hiphop/rnb, is nooit zo mijn ding geweest

Kheb er zin in!

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Users who are viewing this thread