Lowlands 2025

Ik vraag me af op welke stage Lola Young staat. Ze stond in april ‘24 nog in Bitterzoet, maar gaat nu door het dak.

Ik had het laatste Vampire Weekend al een tijdje op mijn to do lijstje staan. Nu ik mijn traditionele melancholische ik-ben-zo-zielig-valentijn-solo-avondje met rode wijn aan het houden ben kom ik eindelijk toe aan dit album en ik ben echt compleet omver geblazen. Wat een weergaloos album. Beste indie-album van het decennium so far. En daarmee heeft Lowlands met hun, Chappell, Jamie xx, Fountaines DC een paar van dé albums van 2024 binnengehaald. Wat had ik het ze (en mezelf) gegund om ook nog Brat binnengehaald te hebben. Of Chromopkopia of GNX ipv Asap. 2024 was muzikaal een fantastisch jaar.

Zouden job jobse & kiki misschien zondag de Bravo gaan afsluiten? Dan zijn veel mensen al maar huis en is de bravo veel minder druk. Want b2b shows zijn meestal vrij lang dus dan heb je of een erg korte set of de headliner begint heel vroeg. Ik hoop het, zou de perfecte afsluiter van het weekend zijn.

Zouden job jobse & kiki misschien zondag de Bravo gaan afsluiten? Dan zijn veel mensen al maar huis en is de bravo veel minder druk. Want b2b shows zijn meestal vrij lang dus dan heb je of een erg korte set of de headliner begint heel vroeg. Ik hoop het, zou de perfecte afsluiter van het weekend zijn.
Ik zie dit echt niet gebeuren. Zowel Job als Kiki zorgen als solo-act diep in de nacht al voor een overvolle Bravo. Ik denk niet dat het uitmaakt wanneer je hen boekt, ze trekken sowieso de halve randstad naar zich toe. Zij gaan gewoon op de Alpha staan, vermoedelijk tegelijkertijd met een populaire act in de Bravo om de aanwas naar de Alpha nog iets uit te dunnen.

Opeens dikke stress vanochtend. De tickets waren uit mijn TM account verdwenen! Snel een mail gestuurd, met screenshots van mijn bankapp om te bewijzen dat ik betaald had.

Blijkt dat alle tickets in de account van mijn vriend staan 😅 Ik was even vergeten dat we met 2 accounts in de wachtrij stonden. Pfff stom hoe je een week later toch nog ticketstress kunt hebben.

Dat komt waarschijnlijk omdat we nog steeds op zoek zijn naar campertickets. Zo stom dat ik dat verkeerd ingeschat heb, vorig jaar gingen die niet zo snel 😥
Ik heb iemand benaderd die ze op marktplaats aanbiedt, beetje spannend vind ik het wel, maar hij/zij zegt in de advertentie bereid te zijn om persoonlijk af te spreken. Dus dat komt op zich betrouwbaar over.

Weten jullie of er veel campertickets aangeboden worden als doorverkoop op TM?

Opeens dikke stress vanochtend. De tickets waren uit mijn TM account verdwenen! Snel een mail gestuurd, met screenshots van mijn bankapp om te bewijzen dat ik betaald had.

Blijkt dat alle tickets in de account van mijn vriend staan 😅 Ik was even vergeten dat we met 2 accounts in de wachtrij stonden. Pfff stom hoe je een week later toch nog ticketstress kunt hebben.

Dat komt waarschijnlijk omdat we nog steeds op zoek zijn naar campertickets. Zo stom dat ik dat verkeerd ingeschat heb, vorig jaar gingen die niet zo snel 😥
Ik heb iemand benaderd die ze op marktplaats aanbiedt, beetje spannend vind ik het wel, maar hij/zij zegt in de advertentie bereid te zijn om persoonlijk af te spreken. Dus dat komt op zich betrouwbaar over.

Als de tickets naar jouw gestuurd worden zou ik ze direct naar een vriend sturen. 2 jaar geleden weleens oplichting gehoord doordat ze ticketmaster stuurde met “ik heb naar de verkeerde gestuurd” en dan tickets dan terug naar koper gingen… weet niet of het waar is maar beetje extra voorzichtigheid inbouwen kan geen kwaad

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en Spook
Zou tof zijn hoor, maar dan wordt het alsnog veel te druk. Vond de Bravo vorig jaar op zondag ook niet heel rustig trouwens, met dank aan de briljante set van Anetha.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske en Dante
Zou tof zijn hoor, maar dan wordt het alsnog veel te druk. Vond de Bravo vorig jaar op zondag ook niet heel rustig trouwens, met dank aan de briljante set van Anetha.
Ik vond het wel erg opmerkelijk dat de Bravo opvallend rustig was begin van de zaterdagavond. Had toch graag Benwal in de Bravo gezien in plaats van Carista. Dat had prima gekund, gezien de hoeveelheid mensen die bij de India stonden

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Ik vond het wel erg opmerkelijk dat de Bravo opvallend rustig was begin van de zaterdagavond. Had toch graag Benwal in de Bravo gezien in plaats van Carista. Dat had prima gekund, gezien de hoeveelheid mensen die bij de India stonden
Ja dat was wel even een misrekening. Ben benieuwd wat er met de nieuwe India gaat gebeuren. Volgens EvE in de podcast gaat dat zorgen voor meer capaciteit in de India (?), en hopelijk dus minder drukte in de Bravo. Zal echt een verademing voor het nachtprogramma zijn.

• Leuk
Waarderingen: daily
Ja dat was wel even een misrekening. Ben benieuwd wat er met de nieuwe India gaat gebeuren. Volgens EvE in de podcast gaat dat zorgen voor meer capaciteit in de India (?), en hopelijk dus minder drukte in de Bravo. Zal echt een verademing voor het nachtprogramma zijn.
Die tent kan je uitbreiden in lengte. Op dtrh staat dezelfde tent maar dan een flink stuk langer.

Die tent kan je uitbreiden in lengte. Op dtrh staat dezelfde tent maar dan een flink stuk langer.
Wel benieuwd hoe dat dan gaat met het dagprogramma? Vorig jaar hadden ze de India juist kleiner gemaakt zodat het wat voller stond overdag geloof ik. In 2023 was die lege India toch wel een minpunt

Empire of the sun & Doechii mogen ook meteen door. Al vraag ik me af dat als Rock en Seine die nu bekend maakt, waarom lowlands ze dan überhaupt nog niet heeft. Lijken me beide no-brainers als je ze kan krijgen. Dus er zal vast een reden zijn van niet maar dat stelt me dan niet optimistisch voor een latere bevestiging.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje

In mijn beleving gingen die vorig jaar net zo snel als alle andere tickets.

Er wordt altijd wel iets aangeboden via doorverkoop maar je moet er bovenop zitten.

• Leuk
Waarderingen: Spook
Empire of the sun & Doechii mogen ook meteen door. Al vraag ik me af dat als Rock en Seine die nu bekend maakt, waarom lowlands ze dan überhaupt nog niet heeft. Lijken me beide no-brainers als je ze kan krijgen. Dus er zal vast een reden zijn van niet maar dat stelt me dan niet optimistisch voor een latere bevestiging.
Roisin Murphy zat bijvoorbeeld vorig jaar in de eerste drop van Rock en Seine en juist in de tweede van Lowlands. Misschien om de tweede drop te versterken of misschien was ze nog niet geboekt. Ik blijf voor deze editie dromen van Doechii, maar ik zou eigenlijk denken dat je dan haar momentum van de Grammys gebruikt voor de eerste drop.

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en rrr

Users who are viewing this thread