Lowlands 2025

Gisteren Nelly Furtado aangekondigd voor Suikerrock. Niet op Pukkelpop dus, wat ik wel had verwacht. Hopelijk verschijnt ze nog wel op Lowlands. Verwacht het eigenlijk niet meer (anders had ze wel in die eerste drop gezeten toch?)

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Gisteren Nelly Furtado aangekondigd voor Suikerrock. Niet op Pukkelpop dus, wat ik wel had verwacht. Hopelijk verschijnt ze nog wel op Lowlands. Verwacht het eigenlijk niet meer (anders had ze wel in die eerste drop gezeten toch?)
Ja Nelly Furtado is wel echt een inkopper voor de Alpha ja, zoals Sugababes vorig jaar.

Laatst bewerkt:
Ja Nelly Furtado is wel echt een inkopper voor de Alpha ja, zoals Sugababes vorig jaar.
Zou zij door haar wereldhits i.p.v. Europese hits niet ook duurder zijn? Ik vind haar show vrij Amerikaans met een taai middenstuk, dus ik zou niet teveel de portemonnee trekken tbh.

Weten jullie of groepsplekken een beetje doorverkocht worden? Wij hebben de hoeveelheid aansluit bij onze groep een beetje onderschat, dus nu komen we eigenlijk een groepsplek tekort. Denken jullie dat het lukt om een extra plek te vinden of wordt dit bidden/hopen/wensen?

Weten jullie of groepsplekken een beetje doorverkocht worden? Wij hebben de hoeveelheid aansluit bij onze groep een beetje onderschat, dus nu komen we eigenlijk een groepsplek tekort. Denken jullie dat het lukt om een extra plek te vinden of wordt dit bidden/hopen/wensen?
Volgens mij heb ik die vorig jaar er wel op zien komen bij de doorverkoop, maar wel echt minimaal en waren ze meestal meteen weer weg.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Het was trouwens wel makkelijk als je meerdere groepsplekken had om ze naast elkaar te claimen als je er vroeg bij was.

Zouden ze Yousuke Yukimatsu nog boeken voor in de India/X-ray ergens in de nacht? Lijkt me wel ontzettend lekker, zeker na die Boiler Room set!
Geen idee of een showcase stadsfestival als Rewire artiesten deelt met andere festivals (zoals LGW), maar wij hebben dit jaar kaartje voor Zaterdag van Rewire gekocht speciaal voor hem (en omdat ik sws eens naar Rewire wilde gaan). Dus bij deze de tip! Misschien dat Rewire sws wel een match bij een deel van de Lowlands bezoekers is, het is een internationaal festival voor "adventurous music" (aldus de site), met ook kunst installaties en gave cross overs met andere disciplines. De aftermovies zien er iig wel tof uit. Ik kijk er erg naar uit

Maar qua dj's hoop ik van harte dat Yousuke Yukimatsu of DarkSide van Rewire en LGW dit jaar doorstromen naar LL of DTRH, die elektronische unieke en verrassende stijl is echt top. Als mensen hier nog tips hebben voor soortgelijke DJ's dan hou ik me zeker aanbevolen!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en WTSGD
Zouden ze Yousuke Yukimatsu nog boeken voor in de India/X-ray ergens in de nacht? Lijkt me wel ontzettend lekker, zeker na die Boiler Room set!
Ben wel benieuwd hoe zo’n tweede helft van die Boiler Room op Lowlands zou vallen haha. (dat eerste half uur zou inslaan als een bom)

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread