Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren Nelly Furtado aangekondigd voor Suikerrock. Niet op Pukkelpop dus, wat ik wel had verwacht. Hopelijk verschijnt ze nog wel op Lowlands. Verwacht het eigenlijk niet meer (anders had ze wel in die eerste drop gezeten toch?)
Gisteren Nelly Furtado aangekondigd voor Suikerrock. Niet op Pukkelpop dus, wat ik wel had verwacht. Hopelijk verschijnt ze nog wel op Lowlands. Verwacht het eigenlijk niet meer (anders had ze wel in die eerste drop gezeten toch?)
Zou zij door haar wereldhits i.p.v. Europese hits niet ook duurder zijn? Ik vind haar show vrij Amerikaans met een taai middenstuk, dus ik zou niet teveel de portemonnee trekken tbh.
Weten jullie of groepsplekken een beetje doorverkocht worden? Wij hebben de hoeveelheid aansluit bij onze groep een beetje onderschat, dus nu komen we eigenlijk een groepsplek tekort. Denken jullie dat het lukt om een extra plek te vinden of wordt dit bidden/hopen/wensen?
Weten jullie of groepsplekken een beetje doorverkocht worden? Wij hebben de hoeveelheid aansluit bij onze groep een beetje onderschat, dus nu komen we eigenlijk een groepsplek tekort. Denken jullie dat het lukt om een extra plek te vinden of wordt dit bidden/hopen/wensen?
Geen idee of een showcase stadsfestival als Rewire artiesten deelt met andere festivals (zoals LGW), maar wij hebben dit jaar kaartje voor Zaterdag van Rewire gekocht speciaal voor hem (en omdat ik sws eens naar Rewire wilde gaan). Dus bij deze de tip! Misschien dat Rewire sws wel een match bij een deel van de Lowlands bezoekers is, het is een internationaal festival voor "adventurous music" (aldus de site), met ook kunst installaties en gave cross overs met andere disciplines. De aftermovies zien er iig wel tof uit. Ik kijk er erg naar uit
Maar qua dj's hoop ik van harte dat Yousuke Yukimatsu of DarkSide van Rewire en LGW dit jaar doorstromen naar LL of DTRH, die elektronische unieke en verrassende stijl is echt top. Als mensen hier nog tips hebben voor soortgelijke DJ's dan hou ik me zeker aanbevolen!