Lowlands 2025

SummerSonic Japan heeft ook de eerste namen bekend gemaakt (o.a. Fall Out Boy, The Prodigy, Bloc Party), die vallen allemaal wel af. Al zou het theoretisch kunnen.

SummerSonic Japan heeft ook de eerste namen bekend gemaakt (o.a. Fall Out Boy, The Prodigy, Bloc Party), die vallen allemaal wel af. Al zou het theoretisch kunnen.
Bloc Party staat sowieso al op DTRH, dus die kans was toch al klein.

Is de verwachting dat de nieuwe namen deze woensdag al komen? Of pas volgende week woensdag? Vorige jaar was de 2e batch op 6 maart, maar de eerste aankondiging was dit jaar ook een week later dan vorig jaar.

Overigens wel één van de betere line-ups die van '95...
Ik zie nu al de forum-reacties van maart 1995 voor me:

Op zaterdag is de grootste act in de Alpha Dog Eat Dog, die één album uitgebracht hebben. Daarna komt nog Lordz of Brooklyn die dan nog helemaal geen album uithebben.
Op zondag hebben we als voorlaatste in de Alpha Foo Fighters, die nog niet eens een single hebben uitgebracht en als grootste naam Beck, die we dan net een jaartje kennen.

Is de verwachting dat de nieuwe namen deze woensdag al komen? Of pas volgende week woensdag? Vorige jaar was de 2e batch op 6 maart, maar de eerste aankondiging was dit jaar ook een week later dan vorig jaar.
Lowlands volgt altijd redelijk hetzelfde ritme dus ik denk / hoop inderdaad volgende week!

Lowlands volgt altijd redelijk hetzelfde ritme dus ik denk / hoop inderdaad volgende week!
Gevoelsmatig is dat al best snel.

Maargoed, eerst DTRH weer en dan zal daarop Lowlands wel volgen ja. Tenzij DTRH met de volgende namen het nachtprogramma bekend maakt, die werden altijd in april aangekondigd.

Maar welke namen verwachten jullie er nog bij op de line-up?
Ik zou wat kleine gekke Nederlandse acts nog wel erg leuk vinden, bijvoorbeeld een Gijsjaradijsja in de X-ray

Daarnaast mogen Paul Kalkbrenner, I Prevail & the beaches nog wel overkomen van de Pukkelpop line-up.

• Leuk
Waarderingen: micham en djessnl
Zie net dat BKS nieuwe namen heeft gedropt, staat niet heel erg veel tussen wat niet vorig jaar op Lowlands stond en ik erg mis.
Horsegirl & the Vices had ik opzich wel leuk gevonden op Lowlands.

Users who are viewing this thread