Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan mij niet herrineren of er op het forum al voorbij was gekomen dat er dit jaar geen munten zijn. Toch jammer, vond het altijd wel zijn charme hebben en toch ook wel handig met rondjes halen.
Ik kan mij niet herrineren of er op het forum al voorbij was gekomen dat er dit jaar geen munten zijn. Toch jammer, vond het altijd wel zijn charme hebben en toch ook wel handig met rondjes halen.
Ben zelf wel blij dat ze van de munten afgaan. Kwam bij thuiskomst altijd nog ergens een verdwaalde strip munten tegen in mijn tent..
Daarnaast worden er bijna nergens meer munten gebruikt bij grote evenementen waar ik kom. Ook bijvoorbeeld bij voetbalwedstrijden in de Kuip zijn de munten er al een tijdje uit. Dus het cashless betalen zit al wel redelijk ingebakken in mijn systeem.
Met een groep die de ene keer op het terrein uit vijf en de andere keer uit vijftien man bestaat, vind ik het persoonlijk wel makkelijk om met muntjes een rondje te halen.
Ben inderdaad wel benieuwd wat dat gaat doen met de prijzen… Vind het enige nadeel van cashless: je wordt telkens weer geconfronteerd met die absurde prijzen haha
Gaat wel meer pijn doen voor mensen. Die muntjes is één keer een hele boel kopen en daarna niet meer nadenken hoeveel het nou ook al weer was.
Bij elke keer afrekenen heb je elke keer het besef dat je geld aan het uitgeven bent.
Al kunnen prijzen wel beter bepaald worden per product zonder te hoeven afronden op 1/2 muntje.
Of ze dat doen is natuurlijk een tweede. Maar het blijft voor mij dat 4 euro gevoelsmatig meer is dan 1 muntje (als deze 4 euro zou zijn).
Met een groep die de ene keer op het terrein uit vijf en de andere keer uit vijftien man bestaat, vind ik het persoonlijk wel makkelijk om met muntjes een rondje te halen.
Ik vind dit eigenlijk het enige - maar voor mij wel meteen het overtuigende - argument voor muntjes. Het is zo'n gekut als je de hele tijd met wisselende groepen en groepsgroottes staat.