Lowlands 2025

Was vorig jaar toch al?
Klopt, je mocht vorig jaar al niet meer je eigen drinken meenemen het terrein op. Niet dat er heel goed op gecontroleerd werd hoor, regelmatig met een blikje in mijn achterzak het terrein opgelopen toen het festival terrein open ging.

Niets in je handen en een halve liter in de achterzak was afgelopen jaar inderdaad al de strategie. Heb regelmatig mensen gezien die hun open blikje moesten leegdrinken voor ze het terrein op mochten, maar in de broekzak kon ik ze iedere keer zonder problemen meenemen.

Niets in je handen en een halve liter in de achterzak was afgelopen jaar inderdaad al de strategie. Heb regelmatig mensen gezien die hun open blikje moesten leegdrinken voor ze het terrein op mochten, maar in de broekzak kon ik ze iedere keer zonder problemen meenemen.
Werkt wel beter met een "lang" t-shirtje, want ze wilden soms wel eens omkijken. Een keer door betrapt.

Dit mag ook wel weer langs komen.
Een tijdje uit het oog verloren maar komen in mei weer met nieuw werk.
Hun laatste op LL was lekker.
Hoop het ook heel erg. Las wel dat ze vanwege gezondheidsredenen niet al te veel shows zouden doen deze zomer. De meeste data zijn bekend en er komen nog een aantal festivalshows bij. Het lijkt met dat deze in de USA zullen zijn (net zoals reeds aangekondigde festivalshows), maar ik hoop heel hard met je mee dat het in NL/BE mag zijn.

Afgelopen vrijdag ook weer een heerlijke set van Avalon gezien, in Raum. Zij kan de Bravo ook echt prima aan denk ik. Oceanic en upsammy ook geweldig sterk, wel zin om die in X-ray te zien.

Is er al iets bekend over een dagindeling. Of heeft iemand al een overzichtje gemaakt van welke artiesten een bepaalde dag komen?

Is er al iets bekend over een dagindeling. Of heeft iemand al een overzichtje gemaakt van welke artiesten een bepaalde dag komen?
Volgens mij heeft @Joris voorgaande jaren een topic geopend met hierin het puzzelwerk voor de dagindeling van Lowlands. Ik weet niet of hij dat dit jaar weer van plan is en wilt bijhouden, zo niet, kan ik vanavond wel zo'n topic openen.

• Leuk
Waarderingen: Sjorizo
  • Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en WTSGD
MJ Lenderman naar Paradiso op 20 aug en Empire of the Sun naar 013 eind juli, dus die vallen allebei af helaas.

• Verdrietig
Waarderingen: superginger
Maar Little Simz naar Way out West een weekend voor Lowlands, dat zou top zijn zeg

Edit: ook Yung Lean & Bladee, Luvcat oa, dus dat zijn ook kanshebbers. Sterke lineup hebben ze daar dit jaar!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: J_M, Archie en Dante

Users who are viewing this thread