Lowlands 2025

Even over de muntjes, iemand riep hier of t voor de organisatie of voor de bezoeker was. Er is een onderzoek geweest, daaruit is gebleken dat de kosten gelijk blijven. Dit heeft o.a. te maken met de hoeveelheid terminals, internet en infrastructuur die er voor nodig is.
Over het drinken meenemen naar t terrein, dag 0/1 best streng daarna ehh niet? Ik ben met halve liters vodka heen en weer gelopen en blikje red bull in m’n handen. Doe t slim en je hebt er weinig last van. In het ergste geval moet je even terug lopen naar je tent om je drinken weer te dumpen.. grote zakken in je broek of trui werken erg goed.

Even over de muntjes, iemand riep hier of t voor de organisatie of voor de bezoeker was. Er is een onderzoek geweest, daaruit is gebleken dat de kosten gelijk blijven. Dit heeft o.a. te maken met de hoeveelheid terminals, internet en infrastructuur die er voor nodig is.
Over het drinken meenemen naar t terrein, dag 0/1 best streng daarna ehh niet? Ik ben met halve liters vodka heen en weer gelopen en blikje red bull in m’n handen. Doe t slim en je hebt er weinig last van. In het ergste geval moet je even terug lopen naar je tent om je drinken weer te dumpen.. grote zakken in je broek of trui werken erg goed.
Die infrastructuur blijf ik overigens wel het beste argument vóór muntjes vinden, zowel vanuit perspectief organisatie als perspectief bezoeker. Want wat doe je als het systeem eruit klapt? Gratis drank of chaos (+omzetverlies)?

Ik ben niet zo technisch onderlegd, maar ik kan me voorstellen dat het best uitdagend is om op een tijdelijk terrein zo’n groot netwerk aan betaalterminals op te zetten dat 4 dagen vrijwel onafgebroken zonder storingen werkt.

Maar Little Simz naar Way out West een weekend voor Lowlands, dat zou top zijn zeg

Edit: ook Yung Lean & Bladee, Luvcat oa, dus dat zijn ook kanshebbers. Sterke lineup hebben ze daar dit jaar!
Yung Lean & Bladee op Lowlands kan echt legendarisch worden

• Leuk
Waarderingen: rrr

Users who are viewing this thread