Best Kept Secret 2025

Het zou voor hen toch ook fijn zijn om zo snel mogelijk de dagindeling plus dagkaartverkoop te kunnen starten? Lijkt me dan, zodat je ook nog wat tijd hebt om de dagkaarten te promoten de komende maanden. Ik hoop echt snel op nieuws. 😓

Ik verheug me al een week of vijf op het moment dat we echt nieuwe namen krijgen dus ik spring bijna uit elkaar. In deze sector is ‘uitstel’ meestal geen goed teken, maar zou het heel straf vinden als ze nog met een daverende verrassing komen
Uitstel kan inderdaad een slecht teken zijn. Echter kan het ook betekenen dat er een grotere act tussen zit die heel strikt zijn wat betreft de timing van de aankondiging en dat ze daar op moeten wachten. Toch blijft een tweede worp namen in maart voor een festival in juni wel heel vreemd..

Uitstel kan inderdaad een slecht teken zijn. Echter kan het ook betekenen dat er een grotere act tussen zit die heel strikt zijn wat betreft de timing van de aankondiging en dat ze daar op moeten wachten. Toch blijft een tweede worp namen in maart voor een festival in juni wel heel vreemd..
Zou me niet verbazen als die artiest Bon Iver is.

Users who are viewing this thread