Best Kept Secret 2025

The The staat in het BKS weekend al op twee Scandinavische festivals: Bergenfest en Heartlands. Onwaarschijnlijk dus.
Op donderdag en zaterdag is dat, op maandag spelen ze in Hamburg dus de zondag zou perfect passen..
Echter later in juni nog 2 clubshows in Nederland wellicht is dat minder handig vanwege exclusiviteit

Op donderdag en zaterdag is dat, op maandag spelen ze in Hamburg dus de zondag zou perfect passen..
Echter later in juni nog 2 clubshows in Nederland wellicht is dat minder handig vanwege exclusiviteit
Hamburg ligt natuurlijk wel een stukje dichter bij Scandinavië. Dus dan tussendoor ook nog naar Hilvarenbeek lijkt me nogal een (logistieke) uitdaging.

Ben ik de enige waarbij de website van BKS op laptop niet werkt momenteel (enkel homepage, de rest doet niets). Op smartphone doet ie het dan weer wel 🤔

update: laat maar, in Edge werkt het, in Chrome niet

update update: doet het toch weer niet meer 🙈, alsof de homepagina elke paar seconden vanzelf herlaadt

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige waarbij de website van BKS op laptop niet werkt momenteel (enkel homepage, de rest doet niets). Op smartphone doet ie het dan weer wel 🤔

update: laat maar, in Edge werkt het, in Chrome niet
Je gaf me even hoop dat website zou worden bijgewerkt met nieuws... Het wordt gewoon nog een weekje wachten.

Users who are viewing this thread