Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou Little Simz echt een geweldige headliner vinden: laatste 2 albums zijn geweldig en de show op North Sea Jazz heeft me echt weggeblazen, terwijl ik totaal geen hiphopfan ben. Zou echt heel goed passen op BKS.
Een naam die nog helemaal niet genoemd, en die ik eerlijk gezegd ook niet waarschijnlijk acht, voor BKS is 'Kings of Leon'. Zij hebben gewoon een EU tour aangekondigd maar nog geen NL datum en ruimte in weekend van BKS. Lijkt mij meer iets voor Pinkpop ofzo, maar ja, Goldband stond ook op BKS. Nu ik erover nadenk, tjah, misschien past KOL toch wel op BKS.
Een naam die nog helemaal niet genoemd, en die ik eerlijk gezegd ook niet waarschijnlijk acht, voor BKS is 'Kings of Leon'. Zij hebben gewoon een EU tour aangekondigd maar nog geen NL datum en ruimte in weekend van BKS. Lijkt mij meer iets voor Pinkpop ofzo, maar ja, Goldband stond ook op BKS. Nu ik erover nadenk, tjah, misschien past KOL toch wel op BKS.
Met ergens in de aankomende weken nieuwe namen hoop ik nog op Oneohtrix Point Never. Zou echt een toffe toevoeging én passend zijn gezien de afgelopen edities. Ik zag op zijn instagram dat hij nog iets te plannen heeft voor Europa in 2025.
Mag ik Sharon van Etten nog noemen. Haar agenda is gevuld tot half mei (in de VS), dan een heel groot gat en dan 3 festivals in Zuid-Europa vanaf augustus.
Als BKS voor het eerst in jaren eens wil uitverkopen moeten ze de portemonnee trekken. Het is dus mogelijk om deze drie toe te voegen. Zeker geen tegenvaller als het niet zo wordt, maar een financieel gezond festival (zoals LL bv.) had er geen seconde over getwijfeld omdat ze weten dat juist de bovenkant van je line-up ervoor zorgt dat je uitverkoopt.
Manic Street Preachers staan op zaterdag 14/6 op Rockfest (Finland). Zowel vrijdag als zondag een mogelijkheid voor BKS. Laat maar komen zou ik zeggen.
Manic Street Preachers staan op zaterdag 14/6 op Rockfest (Finland). Zowel vrijdag als zondag een mogelijkheid voor BKS. Laat maar komen zou ik zeggen.
Youth Lagoon zou inderdaad erg goed passen op de zaterdag of zondag. Verder zo te zien wel alleen maar zaalshows, weet niet of dat nog veel uitmaakt voor de kansen?
The the past perfect in hun tour schema en dan Johnny Marr op dezelfde dag boeken zoals in Engeland op festival eind juni en hopen dat ze samen paar nummers doen
The the past perfect in hun tour schema en dan Johnny Marr op dezelfde dag boeken zoals in Engeland op festival eind juni en hopen dat ze samen paar nummers doen