Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het begint er een beetje op te lijken dat ze de volgende drop iets later gaan aankondigen dan verwacht. Zou daar dan nog zo iets groots tussen zitten dat dat nodig is? Het lijkt me haast dat je anders al wel een volgend pakketje namen klaar had staan.
Het begint er een beetje op te lijken dat ze de volgende drop iets later gaan aankondigen dan verwacht. Zou daar dan nog zo iets groots tussen zitten dat dat nodig is? Het lijkt me haast dat je anders al wel een volgend pakketje namen klaar had staan.
Nee maar even zonder dollen: het lijkt me dat er nog één flinke artiest tussen zit die iets langer wacht met het embargo en men daarom wat langer wacht.
Nee maar even zonder dollen: het lijkt me dat er nog één flinke artiest tussen zit die iets langer wacht met het embargo en men daarom wat langer wacht.
Begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat die grote vis gewoon Nick Cave solo is. Hij heeft een gapend gat tussen Zurich en Hamburg en doet die tour tenminste 1 ander festival.....