Best Kept Secret 2025

Weer zo'n Benelux band op snelle herhaling?

Dan mogen ze van mij toch wat verder kijken. Cloud Café, Bongloard, Sons, Iguana Death Cult, Slow Crush, Rats On Rafts, Real Farmer, Bluai, The Guru Guru, Afterpartees, I Am Oak, It It Anita, The Bony King Of Nowhere, Paracetamol, The Hickey Underworld, High Hi,... om maar wat te zeggen.

Dan mogen ze van mij toch wat verder kijken. Cloud Café, Bongloard, Sons, Iguana Death Cult, Slow Crush, Rats On Rafts, Real Farmer, Bluai, The Guru Guru, Afterpartees, I Am Oak, It It Anita, The Bony King Of Nowhere, Paracetamol, The Hickey Underworld, High Hi,... om maar wat te zeggen.
Vooruit dan. Geen toegift. Al zal Friendly Fire zijn eigen artiesten graag op BKS zetten.

Cloud Café zou dik verdiend zijn. En de zangeres is er toch al met L.A. Sagne. Wat NL namen betreft zou ik graag Neighbours Burning Neighbours en HOWRAH zien komen. Beiden hebben een dijk van een plaat uitgebracht dit jaar die helaas wat onder de radar blijven. Echt een aanrader voor de liefhebbers van het betere (noisy) gitaarwerk.

De Toegift heeft in 2023 toch alleen een sessie bij de Muziekgieterij gedaan? Volgens mij ook nog tegelijk met iets wat ik heel graag wilde zien, want heb ze helaas moeten missen. Zou ze heel graag dit jaar een volwaardig optreden op de Secret willen zien geven.

• Leuk
Waarderingen: algemeneweenfan en gretz

Meetsysteem zou ook genoemd mogen worden!

De Toegift heeft in 2023 toch alleen een sessie bij de Muziekgieterij gedaan? Volgens mij ook nog tegelijk met iets wat ik heel graag wilde zien, want heb ze helaas moeten missen. Zou ze heel graag dit jaar een volwaardig optreden op de Secret willen zien geven.
Nee, er waren die dag wel sessies daar, heb eerder die dag Big Joanie 3 nummers zien doen bijvoorbeeld, maar De Toegift deed een gewoon optreden.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Nee, er waren die dag wel sessies daar, heb eerder die dag Big Joanie 3 nummers zien doen bijvoorbeeld, maar De Toegift deed een gewoon optreden.
Een reguliere show bij het Muziekgieterij podium inderdaad. Als ze dit jaar mogen terugkeren hoop ik dat ze een upgrade krijgen naar The Secret :)

Ondertussen begint Maifeld Derby er steeds mooier uit te zien. Daar zit nog voldoende moois voor BKS.

Vandaag toegevoegd:
DJ KOZE (D) | WARHAUS (BEL) | PORRIDGE RADIO (UK) | KING HANNAH (UK) | CHANEL BEADS (USA) | DONNY BENÉT (AUS) | KONSTANTIN GROPPER & FRIENDS (D) | EFTERKLANG (DK) | DRANGSAL (D) | SALAMI ROSE JOE LOUIS (USA) | SUCK (D) | MEL D (CH) | THEODOR (D)

478570140_18464815996069795_5408269809018158581_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: gretz, davadude en Bubba
Ondertussen begint Maifeld Derby er steeds mooier uit te zien. Daar zit nog voldoende moois voor BKS.

Vandaag toegevoegd:
DJ KOZE (D) | WARHAUS (BEL) | PORRIDGE RADIO (UK) | KING HANNAH (UK) | CHANEL BEADS (USA) | DONNY BENÉT (AUS) | KONSTANTIN GROPPER & FRIENDS (D) | EFTERKLANG (DK) | DRANGSAL (D) | SALAMI ROSE JOE LOUIS (USA) | SUCK (D) | MEL D (CH) | THEODOR (D)

Bekijk bijlage 12914
Strongboi heel graag, maar staan ook op wilde weide. Weet niet of ze daarmee al afgeschreven zijn.

Users who are viewing this thread