Pukkelpop 2025

Wat kunnen we voor de donderdag verwachten? Ik hoop alvast op Eefje De Visser in de Marquee. Sterk album en veel goede reacties op haar recente tour 👍

Ik denk niet dat ze haar nog op donderdag gaan zetten. BKS lijkt mij toch een redelijk exclusieve set afgekocht te hebben.
Show is natuurlijk fantastisch dus zeker welkom, al is de "feestavond" misschien niet het beste moment voor haar subtiliteit.

Ik denk niet dat ze haar nog op donderdag gaan zetten. BKS lijkt mij toch een redelijk exclusieve set afgekocht te hebben.
Show is natuurlijk fantastisch dus zeker welkom, al is de "feestavond" misschien niet het beste moment voor haar subtiliteit.
Het zou wel kunnen werken in de Marquee, waar je vorig jaar met Portland ook een rustige band had op de donderdag.

Festivals die gelijktijdig met het Pukkelpop-weekend plaatsvinden en hun voornamen nog moeten bekendmaken

FM4 Frequency (Oostenrijk)
Lowlands (NL)
Summer Sonic (Japan)
Glitch Festival (Malta)
La Route Du Rock (Frankrijk)
Green Man (Wales)

Aquasella (Spanje)
We Out Here (Engeland, aankondiging van 5 februari)
Hardwick festival (Engeland)
Lovestream (Slowakije)

Realistisch gezien zijn de enige festivals die Charli potentieel kunnen boeken de eerste 3 plus Pukkelpop

Alleen de vetgedrukte festivals moeten hun voornaam nog bekendmaken. Ik denk niet dat we iets zullen krijgen van de Hardwick-line-up. Green Man maakt donderdag om 11.00 uur hun voornamen bekend.

1740490466054.png

Ik verwacht nieuwe namen op woensdag 12 of woensdag 19 maart.

Er zijn volgens mij nog een 6-tal mainstage namen en een 9-tal marquee namen nodig. Wie verwachten jullie allemaal nog op die plekken?

Ik verwacht nog Eefje De Visser, Sylvie Kreusch, De Jeugd van Tegenwoordig, Tamino, Suki Waterhouse, Wet Leg, Blossoms, Bloc Party, Kenya Grace, Froukje, Ry X, Doechii, Empire of The Sun, Stereophonics en BICEP

Er zijn volgens mij nog een 6-tal mainstage namen en een 9-tal marquee namen nodig. Wie verwachten jullie allemaal nog op die plekken?

Ik verwacht nog Eefje De Visser, Sylvie Kreusch, De Jeugd van Tegenwoordig, Tamino, Suki Waterhouse, Wet Leg, Blossoms, Bloc Party, Kenya Grace, Froukje, Ry X, Doechii, Empire of The Sun, Stereophonics en BICEP
Bloc Party zou Werchter niet doen, zeggen ze in het forum daar. Zou de Lokerse die nog wegsnoepen? Doechii zou wel echt nog een goeie hiphopnaam zijn waar het nu nog wat aan ontbreekt. Wet Leg zou ik toejuichen, maar staan al op Werchter, dus ik vrees ervoor.

• Leuk
Waarderingen: pop-lover

Froukje doet jammer genoeg in '25 geen eigen shows. Is dus uitgesloten.

• Verdrietig
Waarderingen: Yerko_music en LanderV

Ik hoop op Lathums, Sharon Van Etten, 070 shake

Heeft er iemand een plek op de weide waar de mainstage tijdens het optreden van Joost absoluut niet te horen is?

Ik schaam me als Nederlander diep dat wij Joost hebben voortgebracht en België er ook nog mee lastig vallen, sorry.
Ik apprecieer je excuses maar ik hoop dat we Joost zijn zonden even kunnen vergeten door wat loeiende gitaren op dat moment ergens te laten weerklinken. Of misschien ergens een unieke artiest met een unieke beleving mag ook altijd. Belle susoski ofzo?

Canela Party

Bijlagen

• POST-CONFIRMACIONES-24-02-25-08-1229x1536.jpg
    POST-CONFIRMACIONES-24-02-25-08-1229x1536.jpg
    318,3 KB · Weergaven: 72

Users who are viewing this thread

• Annie